Friday, August 26, 2011

  ramadhan 26

Seriusly . sejak akhir akhir ini saya rasa tak best . tak best di sini bermaksud segala rasa , perasaan dan emosi adalah berion negatif . orang laen sibuk sana sini gembira nak sambut raya yang bakal tiba . tapi saya rasa tiada apa apa . atau erti laennya adalah kosong . bukan sebab tidak cuba untuk bergembira . tapi keadaan orang sekeliling yang seperti menyalahkan kita . tidak memahami . atau kata kasarnya . selalu menimbulkan keadaan yang kita sendiri rasa nak pengsan atau pitam atau lebih baek saya diam macam orang mati . diam bukan bererti kalah atau salah . tapi sekurang kurangnya keadaan tidak akan menjadi kritikal hingga buat jantung rasa tak mampu nak mengepam darah . tiada siapa yang akan faham kenapa kita buat begitu . lumrah hidup . tolong pinjamkan saya bahu kamu bole . . . . ?





p / s : semoga Allah lindungi akak gedik saya . saya turut sedih . sedih bila satu persatu perkara datang menguji keluarga . tapi melihatkan kueh raya tiba tiba macam magik ada banyak dekat dapur . saya jadi mampu tersenyum lagi . :)



1 kaseh sayang :

anisidayu said...

knape akak awak yani??bertabah okey!