Sunday, May 01, 2011

  busuk!busuk!busuuuuuuukkk!

Pelik tapi benar .


Pagi pagi bangun tidur badan berpeluh macam orang baru lepas lari kuat kuat .


Lepas itu bau segala benda busuk !


Eeeeey ! busuk la ni .


Eeeeey ! busuk la tu .


Bau perfume pun busuk !


Tapi bau satu benda je yang tak busuk .


Malu pulak nak cakap bau apa yang tak busuk tu .
*sambil tutup muka dengan benda tu*


Ce teka . ce teka . 


Ok . fine ! malas nak layan saya . sob . sob .sob .


Bau bantal busuk !


Walaupun namanya bantal busuk tapi ia tidak busuk di hidung saya .


Aaarrrrgggghhhhh ! ! ! 


Dari pagi tadi sampai di saat saya menaip entry ini saya menutup hidung menggunakan bantal busuk !


Simptom apakah ini ? ? ?


Adakah ini namanya budak perempuan sedang mengalami sindrom hidung busuk ?


Eeerrrkkkk ! ! ! 


Tragisnya nak lalui keadaan ini . . . . .  


Dan oleh kerana bau segalanya busuk , saya telah berkeputusan untuk tidur sepanjang hari sambil tutup muka dengan bantal busuk yang menyelamatkan saya dari segala bau yang tiba tiba menjadi busuk . 


Saya mula sedar saya menjadi orang yang huru hara keadaannya sejak akhir akhir ini . 


Ommmmaaaaa !





0 kaseh sayang :