Thursday, May 12, 2011

  entry susah paham

Pagi pagi dah buat entry . bukan sebab nak cakap pagi ini saya nak study untuk subjek 3rd year . :p tapi nak cakap yang malam tadi saya tak dapat tido sampai ke pagi ini . mungkin nervous tak sabar nak pergi brunei dan sabah dan seterusnya muntah muntah dalam bas dan seterusnya saya rasa nak balik masa tu jugak dan seterusnya saya fobia nak naek bas lagi dan seterusnya kalau saya fobia caner saya nak pergi langkawi dengan MakPah dan seterusnya harus survey tiket flight penang sekarang . entah ayat penyambung jenis apalah yang saya guna ni . saya rasa saya sudah membuat satu keputusan yang saya sendiri tidak tahu dan tidak pasti sama ada keputusan saya itu benar ataupun hanya rekaan semata mata . naaaaahhhh . lagi satu ayat yang buat kamu tak paham . :p ok . ok . ini tiada kaitan dengan brunei , sabah ataupun langkawi . maknanya mungkin ada kaitan dengan maharaja lawak . har . har . har . ah ! kau . bila study untuk final exam bukan maen liat . tapi kalau tengok maharaja lawak buffer sampai 3-4 minit pun kau masih gigih tunggu depan laptop . demmm ! takkan nak jadikan sepah atau jambu sebagai idola . :p


Berbalik pada keputusan yang saya ceritakan tadi . kalau kamu jadi saya la . apela yang kamu buat ? bagi soalan tiba tiba . tajuk perkara pun tak bagitau . tiba tiba tanya pendapat . har . har . har . sungguh tak educated langsung ! inilah pentingnya psychology education ~ ~ ~*sambil pusing pusing tangan* aaarrgghhhh ! ! ! caner saya nak citer ni . caner ni ? caner ni ? aish . . . . konklusinya . saya cuba bangun dan sedar kembali . tapi bukan senang . tapi macam masih taknak sedar lagi . tapi macam perlukan sokongan . tapi kadang kadang sokongan saya tu kejap ada kejap hilang . mungkin saya kena berusaha tanpa sokongan . kalaula dea tahu betapa saya ingin keluar dari semua ini . eh . eh . kamu pening ea baca ayat saya ? rasa nak tampar saya ea sebab tak paham ? ampuuuunnnnn . nanti ada masa saya cuba pahamkan kamu ok . sekarang saya pun tak paham apa yang saya cuba cakap . har . har . har . panas . panas . panasssssss . suka cari kontroversi tau . saya kan MACAM artisssssss . T___T teheee . 






beritaterkini : hati hati ye gadis gadis chantek . ayu . comey . gojes . di luar sana . takot kan bila dengar dua orang lelaki india menyimbah acid randomly pada perempuan perempuan pejalan kaki di sekitar KL . harus lebih alert pada keadaan sekeliling kamu . simpati pada gadis gadis yang sudah menjadi mangsa manusia yang bodoh itu . sama samala kita berdoa mudah mudahan polis entry want to jaga dapat menangkap si penjahat itu secepat mungkin . macam batal je niat nak pergi KL . terpaksala pergi pulau perhentian . blurp . blurp . blurp ~ ~ ~*tetiba* entah bilanya la nak kerja kumpul duet balik kalau dah cuti asyik nak berjalan melancong sana sini macam duet dalam bank ada spoloh ghibu ! @_@


0 kaseh sayang :