Tuesday, May 10, 2011

  motto

Testing testing 1 2 3 .


Ehem . ehem .


Mengumumkan .


Tuan blog ini sudah tamat exammmmmm ! ! !
*sambil menari macam dalam video klip lazy song bruno mars*


Har . har . har .


Gila kecoh !


Orang dah lama abes exam cool je .


Ok . ok . fine .


Paper security pada pagi tadi agak memberikan senyuman walaupun saya rasa saya buat teori security sendiri yang entah kadang kadang secure dan kadang kadang macam tak secure langsung ! tapi abaikan semua itu . yang penting lepas ni doa banyak banyak mudah mudahan semuanya lulus . MakPah cakap jangan kantoi kantoi . mak tak suka ! huk . huk . huk . haruslah MakPah garang dengan budak perempuan seperti saya . saya pun garang jugak ! :p 


Hari ni rasa macam nak tengok wayang tapi macam perlu sedar diri sebab duet banyak nak guna buat pergi melancong . macam artis je ayat saya kan . bila dah kira kira macam tak sampai sabah dan langkawi lagi duet dah habes di sini sebab sabtu ni nak pergi tempat soping murah murah kat sarawak ni . kalau saya ingat nak tangkap gambar nanti saya tunjuk pada kamu caner tempat soping itu ok . tapi agak teragak agak jugak mau pergi ke tempat itu sebab cuaca panas ya ampunnnnnnnn . panas ini boleh membuatkan semua perkara serba tak kena . tapi saat entry ini ditaip cuaca suam suam mendung macam nak hujan tapi macam tak nak hujan . tapi Alhamdulillah sejuk sikit dari hari hari yang lalu . hamek kau ayat aku hari hari yang lalu . aish . . . 


Bila ada masa masa lapang begini . broadband yang selalu kena maki hamun tiba tiba memberikan service yang terbaek dari ladang . tengok youtube pun takde buffer tau . maknanya kalau dah bukak youtube . haruslah berdekah dekah seorang diri dalam bilik tengok maharaja lawak . tapi entah kenapa saya sangat suka sepah pada minggu ke-6 . ce kamu tengok . ce kamu tengok . saya tengok sampai tersedak makan megi . demmm punya sepah ! har . har . har . mungkin sebab ayat dea begini :


Barang apa yang kau nak bagi yang dapat aku lupakan awek aku ? barang apa ? barang apa ?
" Barang yang lama jangan dikenang . " 


Bongok punya sepah !


Tapi meninggalkan kesan positif juga bila saya tengok lawak itu .


Nak bagitau kamu satu rahsia ni .


Ehem . ehem .


Motto baru hidup saya : 
Barang yang lama jangan dikenang . Barang baru baek punyaaaa !


cool kan motto baru hidup saya . 


KAH . KAH . KAH .




*Harus kaji motto baru hidup saya itu . :p*


2 kaseh sayang :

anisidayu said...

boleh tuju lagu?? hahaha

Azriyani Bunaim said...

muke legend tapi hati kiut.kahkahkahkah....