Monday, May 02, 2011

  i'll keep this

Di kala awan mendung .


Di saat hati menjadi beku .


Di mana kepala menjadi teringat satu semester yang hampir bertemu penghujungnya .


HAR . HAR . HAR .


Macam sasterawan !


Ayat berbunga dan sungguh puitis !


Eerrrkkkk ! ! ! 


Tajuk : FlashBack Semester 4/2011 dalam kenangan .

1 : saya ada gitar bernama MERDU . tapi hingga kini masih belum mesra dengan MERDU kerana tangan masih keras dan usaha akan diteruskan semasa cuti nanti . tengokla kalau MakPah tak bising maen gitar . huk . huk . huk . eh . eh . beshfrend saya pun ada gitar sama macam saya . tapi nama gitar dea gedik sikit . JESSICA . bukan sikit . macam banyak je gediknya .*matila kalau dea baca blog saya . ampunnnnnn*

MERDU


2 : ini kek buatan asli dari tangan saya yang lembut lagi mulus . kek untuk beshfrend saya yang bertunang . kunun kunun saya macam secret recipe la . har . har . har . tapi stoberi itu buat saya terliur di saat melihat gambar ini . blurp . siapa yang ingin menempah kek dengan saya sila la berbuat demikian mulai cuti nanti . saya macam nak buat bisnes kueh muih la . nak kerja macam MakPah tak bagi je . tolongla tempah kek dengan saya ! ! ! !*gaya paksa*

stoberi choc . fuh ! juling biji mata . :p


3 : haaaa . . . . inilah beshfrend saya yang bertunang awal tahun ritu . yang baju pink . eh . eh . salah ! yang baju peach . nampak macam yang baju pink kan bertunang . har . har . har . lepas ni baju biru . lepas tu baju orange . yang baju pink tu la bertunang paling akhir sekali sebab dea single and available and lebih sayang family dan kunun kunun macam takde ciri ciri akan kawen . teeettt ! ! ! next !

lepas ni pang pang kopang pulak . i loike !*gaya gedik*


4 : ehem . ehem . inilah kali pertama dan kali terakhir saya celebrate birthday beshfrend aka kawan gadoh saya di sini . masa ni saya pun over makan kek kunun kunun birthday saya jugak . budak over memang kena camni . :p

kek dan air dea macam lagi sedap dari saya . @-@


5 : tada ! ! ! ! masa celebrate birthday beshfrend saya itu . saya beli beg ini . macam hadiah birthday saya pulak . tapi beli sendiri . masa nak beli beg ni pun gadoh . tapi ini beg dea yang pilih . boleh tahan la taste dea . ops ! zip mulut . tapi saya sangat suka beg ini . dah beg saya . memangla saya suka kan . aiseh . . . .

entah apa color beg ini saya pun taktau . tapi ala ala faded . tapi color nampak keperempuanan . dea cakap . 


6 : ini farewell untuk beshfrend saya itu before dea pergi meninggalkan semua orang . eceh ! ayat nak touching . makan steamboat sampai kenyang dan rasa huh ! berbaloi saya bayar rm20 hengget dapat makan sampai muntah !

muka puas dapat makan banyak .


7 : lalalala . . . . mana dapat riben tu bang ?*lagi mati kalau dea tau saya edit gambar dea letak riben . memang sah sah akan dapat bongok free* ini dea budak lelaki yang selalu gadoh dengan saya . tapi sekarang dah tak gadoh sebab dah jaoh . sekarang rindu rinduan pulak . hak . hak . hak . eerrkkkk ! ! ! 

jeles tengok abang ni ada riben . :p


8 : nyum . nyum . sem ini saja sudah banyak kali saya masak nasi lemak . sebab itu badan pun macam gemok sebab banyak makan nasi lemak . nasi lemak RM2 hengget ! jangan pikir bukan bukan . berdosa tau . 

nasi lemak azriyani bunaim . hei ! choyyy !


9 : yang ni malu nak citer . . . . T___T sejak dari sem ini saya adalah penggemar budu yang paling setia dan kadang kadang rasa tak besh kalau makan nasi takde budu . tapi naseb baek la budu takde kat sarawak ni . kalau tak balik semenanjung terus ada darah tinggi ! tak bagus untuk kesihatan ye kawan kawan . . . . 

sokmo budu . kawe pande kecek klate mu tau dok . hiks .


10 : sem ini buat pertama kalinya saya bermaen basikal di unimas . saya bukanla seorang student yang rajin beriadah apatah lagi bersukan ! memang rasa palsu kalau buat benda benda begini . tapi ini adalah pengaruh kawan kawan yang suka membuat aktiviti aktiviti yang hai . . . . kain baju saya banyak lagi tak basuh . dari maen basikal baek saya basuh baju . ini alasan yang memang akan dikutuk kalau digunakan ! agagaga . . . . 

siap pakai safety helmet ! gila menjaga keselamatan . har . har . har .


11 : ini masa jadi sekretariat open day kolej . tapi dengan rasa bangga memberitahu dua orang budak ini tak dapat kolej ! sekian . mood touching . 

taknak letak caption sebab tak dapat kolej ! sob . sob . sob .


12 : ini aktiviti last untuk sem ini . pergi ke rumah anak anak yatim . tapi ada lagi . jelajah u brunei dan sabah . oh ! cannot wait . caner gaya la saya naek bas sampai 8 hari . huh ! tapi oleh kerana gigih itu mengatasi segalanya  . saya pasti boleh bertahan ! har . har . har . jalan jalan memang automatic akan gagah perkasa . cuba kalau suruh buat research ke buat esimen ke . naaaaahhh . terus lembik . 

eh ! mana saya ? nampak sangat saya pun muda macam budak budak ni kan . yuhuuuu . . . .



Sekian .


Tamat mood touching touching , teringat teringat .


Sambung mood suka baca system admin .


Be good with me ok system admin . 


:)