Monday, November 05, 2012

  Chapter 1

Ni bukan cerita cindarella bersama kasutnya yang hilang sebelah .


Tapi ni cerita percutian seorang perempuan yang cuba menjadi cindarella .
*sambil kembangkan kain*


:P


Ok . gambar memang takde kena mengena . tapi just to shared with all beautiful girls out there yang dress poplook ini sangat best sebab secara automatiknya keayuan itu terserlah walau segarang dan seganas manapun kamu . jalan pun ala ala alahai nyah . . . segupe cindarella . tapi gaya duduk aku dalam gambar ni memang macam @!#$%& . mula mula rasa geli jugak pakai dress ni . rasa macam kau gila nak pakai dress ? tapi bila dah pakai ok . tak segila dan segeli mana . :D


Ok . cerita bermula .


S A B A H .


Dah kali ketiga aku pergi sabah .


Tapi ni percutian yang tak dirancang sangat kehebatannya .


Hebat lerr sangat . 


Untung lerr bercuti .


Apalagi ayat orang zaman sekarang ni ?
*sambil betulkan spec*



Upside Down House . masuk RM10 included free cold chocolate . tapi ni student price . harga biasa aku tak berapa hingat . rumah ni ada dekat Tamparuli . ceeewah ! dah hafal dah nama daerah dekat Sabah . 


Semua barang dalam rumah ni terbalik . tengok semua benda kena mendongak . kalau ada kuasa pun aku rasa nak terbalik kepala kat bawah kaki kat atas sebab leher sakit asek mendongak . dalam rumah tak boleh bergambar . tapi dalam kepala aku masih ingat segala kedudukan barang dalam rumah tu . tengokla sebulan lagi aku lupa la . 


Dea tourist guide aku . ngeh ~


Aku adalah tourist . eerrkkk ! ! !


Ni tak perlu caption sangat . 




To be continue . . .


Chapter 2 . 


Dah macam fyp chapter chapter bagai .


Gudnite . 


Jangan lupa memaafkan segalanya sebelum tidur .


:)




0 kaseh sayang :