Sunday, November 11, 2012

  Happy Sunday



Alhamdulillah . selamat sampai di rumah Uncle Bun dan MakPah walaupun aku rasa perjalanan sangat jaoh dan penat . ditambah dengan mendengar kata kata yang aku rasa bukan masa yang sesuai patot dibincangkan . ya . kadang kadang bukan satu perkara yang datang tapi dua atau tiga atau lebih yang buat kita rasa oh ! ini semua dugaan . perlu nampak cool walau dalam hati rasa sakit yang amat . tapi bila bukak pintu pagar aku kena buang semua yang ada dalam kepala jaoh jaoh supaya aku nampak oh ! manis sangat balik dengan senyuman lebar . :p Uncle Bun terkejut bila nampak aku depan pintu . suwit kan balik surprise surprise ni .*sambil juling mata* Uncle Bun dan MakPah memang kurang sihat . ya . batuk batuk yang teruk dan keadaan mereka nampak lemah . ni dah macam review dari seorang doktor kan . tapi yang pasti mereka memang menunggu aku balik . cuma takde sapa pun cakap dengan aku .*mood tacing*


Dan hari ni kerja aku dari pagi sampai petang kemas rumah , masak , layan orang datang dan keluarkan segala barang yang Uncle Bun dan MakPah beli dari Makkah dan Madinah . oh ! banyak sangat . literature review aku pun tak nampak batang hidung lagi sebab aku sibuk belek barang . ngeh ~ cuma sekarang aku belum berjaya korek rahsia dari MakPah indahnya Makkah sebab MakPah asek tidur sebab tak sihat . kalau bangun pun sebab ada orang datang ziarah . InsyaAllah semoga Uncle Bun dan MakPah akan sihat . amin . 



0 kaseh sayang :