Tuesday, November 27, 2012

  pendam

Let's write something dalam blog memandangkan aku tak rasa nak buat esimen , project dan sebagainya sebab malam ni mood nak feeling relax , lepas tu tenung siling dalam dalam , lepas tu membayangkan sesuatu perkara yang boleh buat aku senyum sampai pagi walaupun aku rasa macam takde . oh ! aku rasa aku semakin malas ditambah dengan condition yang kadang kadang sihat dan kadang kadang tak sihat dan entah bila nak sihat . bukan mengeluh . ya . sakit memang penghapus dosa . ok . cuba menjadi gagah perkasa . *sambil tunjuk muscle*


Dan sejak akhir akhir ni aku asek pikir pasal masa depan . contohnya apalah yang aku jadi 5 tahun akan datang . dan semestinya perkahwinan itu menjadi salah satu intipati kepada 5 tahun itu . hanya satu yang aku harap . yang datang itu biarlah yang mampu membuat Uncle Bun dan MakPah gembira . ya . ini yang lebih penting . kadang kadang kita kena ketepikan rasa atau perasaan yang mungkin bukan menjadi hak kita . dan selebihnya Allah lebih tahu dan doa itu menjadi senjata untuk kita mampu membuat keputusan secara rasional dan memberi kebaekan pada semua orang walaupun apa yang kita harapkan tidak seperti yang disangka . like others said , life is beautiful walau ada angin yang menggoncang hingga rebah . stands up and looking forward . ceeewah ! *sambil tengok sunset*


Dan sangat bersyukur bila dikurniakan orang orang yang baek di sekeliling dalam suka dan duka . Thank Allah for everything that I have dan berdoa semoga keluarga tercinta , sahabat handai yang disayangi dan orang orang yang berbuat baek kepada aku sentiasa dilindungi Allah dan kebahagiaan mengiringi mereka . ok . memang nampak pelik bila aku tulis benda yang aku tak pernah tulis . but this is what I really wanted to write disamping doa yang dilafazkan pada setiap 5 waktu . ya . dunia ini hanya persinggahan . mungkin esok , lusa atau bila bila kita akan meninggalkan dunia ini . Allah Ar-Rahman Ar-Rahim .  



:)




*terasa nak tengok sunset . ya . suatu masa dulu aku suka tunggu sunset* 

0 kaseh sayang :