Friday, November 30, 2012

  wheel friday

Esok dah disember . maknanya disember akan menjadi bulan paling sibuk tambah stress tambah kelam kabut tambah sakit kepala . tadi aku dapat paper midterm distributed system dan aku failed . dekat paper siap lecturer ada tulis dengan dakwat merah "please see me!" . aku memang tak expected akan failed paper distributed sebab aku bajet ngam ngam lulus . tapi dah failed nak buek camano . dalam kelas aku tunduk je sebab aku asek pikir sikit je lagi akan lulus . tapi kenapa aku failed ? tiba tiba lecturer aka supervisor fyp aku terus cakap don't be sad about your midterm . still have time . ok . aku sentap dan terus feeling nanges . kenyataan sejak akhir akhir ni aku memang gembeng . yea . hidup tak semudah yang disangka . aku rasa lecturer tu nampak aku sedih dan cepat cepat terus lap airmata pakai hujung tudung . dah besar bila nanges memang rasa macam lembik betul . :p come on man !


Lepas kelas terus pergi jumpa lecturer tu . dalam kepala sibuk susun ayat nak cakap apa kalau dea tanya kenapa aku failed . masuk je bilik terus lecturer tu tanya what happened yani ? sambil senyum aku jawab , i didn't expected i failed . maybe my answers banyak mengarut and my spot questions are wrong . and he tried to help me dari rasa bimbang dan down dengan result midterm . huuuu ~ Thank Allah sebab aku dikelilingi orang orang yang baek dan sentiasa membantu . lepas tu terus discuss pasal fyp . ada lagi 3 minggu untuk present . oh ! semuanya terasa cepat . tiba tiba supervisor tanya aku pasal batuk . he suggested me to drink honey with lime . InshaAllah akn menjadi penawar . dengan ringan mulut aku terus cakap dekat sini saya taktau mana nak beli madu dan madu mahal untuk dibeli .*sambil sengih* he looked at me and said i will buy for you . datang jumpa saya isnin nanti . aku terus mintak diri nak keluar sebab rasa @$!%^!&!!* . malu ya ampunnnn . ok . bai ! 




4 kaseh sayang :

Anonymous said...

untung yani dapat SV macam tu.Jarang lecture yang sanggup sampai nak beli nak bantu sampai ketahap tu. Dia memang salah seorang lecture yang sangat baik dan bagus.

Anonymous said...

masa praktikal dulu pun yani dapat SV yg baik juga. untunglah orang Chantek

Azriyani Bunaim said...

tolong menolong kan amalan mulia...bukan sebab cantek org tolong kita...pertolongan kan sebab ikhlas...think positive.:)

Anonymous said...

Good gurl.. yani semakin positive :)

-budak cute-