Tuesday, November 06, 2012

  Chapter 2

War Memorial Kundasang 
Ini tempat bekas perang perang . kubu . aku taktau nak explain apa . har . har . har . 


Ok . ini mummy dea . 


Aku pinjam mummy dea . auntie ni sporting ok . :D


Arghhh ! ! ! aku memang taktau nak explain apa pasal tempat ni . tengok kaki aku yang pengkor jela . :p


Kat tepi tepi dinding kat sini ada name list tentera Australia yang mati . adakah ini je info yang aku boleh bagitau ? *pengsan*


Ni eksen je lebih kunun kunun menghayati sejarah . sumpah aku blur tak reti nak explain pasal tempat ni . dulu masa SPM sejarah dapat B . tu pun naseb B bukan C . har . har . har . 


Perkasa Hotel , Kundasang

Tempat ni atas bukit . walaupun ada matahari tapi keadaan masih rasa sejuk . oh ! nyaman . 


Rumah ni macam rumah 7 drawfs . macam mainan . oh ! kiut . 


Mount Kinabalu View . tajuk je dah boleh tahu ni tempat apa . tempat untuk tengok view Gunung Kinabalu . tapi aku tak nampak pun Gunung Kinabalu dari sini . aku nampak Gunung Kinabalu terus dari dalam bilik . YaRabbi . sangat chantek . tunggu next chapter . hua . hua . hua .   


She's with her mummy again . 


Ok . tak reti explain lagi . taktau nak explain orang ke jambatan . phewwww . 


Stobeghi Farm . tapi masa ni takde stobeghi ponnn . yang ada hanya daun stobeghi yang baru nak membesar sebab masa ni stobeghi ditanam baru . ya . ditanam baru . yang lama dah habes kena makan dengan tourist . 


Bajet ayu la kalau posing cium bunga ros . aku takde perasaan tengok bunga . mungkin sebab aku biasa biasa je terhadap bunga . aku lebih suka gunung . har . har . har . ni saja je ni . nak masuk blog kan . kah . kah . kah . 




To be continue . . .


Over kan banyak banyak chapter . 


Bajet macam bercuti kat Gold Coast . 


Gudnite !


:)