Saturday, December 01, 2012

  mu se um

Tadi pergi teman housemate aku dan sorang kawan pergi museum untuk collect data fyp diorang . sebenarnya bukan nak collect data sangat tapi untuk tengok rupa museum tu . macam pelik je aku eja museum . mula mula pergi sarawak islamic museum . lepas tu sarawak museum . aku tak pernah tahu pun sarawak ni ada banyak museum rupanya . yang tahu asek asek pergi soping complex je . manjang soping complex . ngeh ~ dan seronoknya masuk semua museum dekat sarawak ni free . kau nak keluar masuk 10 kali pun takpe . takde orang marah . 


Masa pergi sarawak museum aku dah rasa letih . bukan sebab banyak berjalan . tapi sebab rasa ok . ni macam tak sihat lagi . terus duduk dan tunggu diorang pusing museum sampai habes . lepas dah siap collect data , kitorang sempat lagi pergi the spring . sana sini sale . tapi Alhamdulillah . nafsu aku terpadam .*sambil muka serius* aku duduk dan diorang berjalan . sebab aku rasa letih lagi . sebelum duduk tunggu diorang , aku sempat beli cinnamon roll dekat starbucks . sanggup queue panjang semata mata untuk satu roti . lepas duduk terus belek roti cinnamon roll tu . makan peanut yang ada atas roti tu satu persatu sambil depan mata macam ada satu panggung wayang yang mengimbau semuanya . semua sekali . tersenyum sekejap sambil lap airmata .*gembeng bebeno* 


makcik ni kat mana mana pun sempat bergambo . . . bajet macam kat london sangad . :p


makcik ni pun sama . eh ! makcik belakang tu . merosakkan gambo orang betul . 


ni gaya apa ni makcik ? ? ?


makcik dan snowman . 


orang laen nak christmas dea pun sibuk dengan pokok christmas .




esok banyak benda nak kena buat . tapi taktau mana nak buat dulu . dari tadi asek tengok list esimen dan project . semua nak kena hantar tarikh sama . ah ! mencik .



Bai !



1 kaseh sayang :

akubernamanatasha said...

dropping by to say hi!!!!! siapkan chapter 3 anda -housematekamu-