Saturday, December 08, 2012

  serumah di rumah penuh

Malam tadi ada makan malam bersama housemate . sebelum pergi keluar aku sempat jatuh depan toilet lepas mandi . tolong jangan bayangkan betapa huduhnya keadaan aku jatuh tapi bayangkan kesakitannya . dalam kepala benda yang aku terpikir nak selamatkan hanyalah deodorant ajaib aku . har . har . har . tapi terus rasa bengang sebab deodorant tercampak dan pecah . yang tinggal hanya penutup . lepas dah lama lama baru rasa tulang belakang sakit . sekian . taktau nak cakap apalagi sebab tak paham macamana aku boleh jatuh depan toilet . ah ! kelakar sangad . 


Fullhouse . 


Celebrate her birthday .


Cubaan membunuh masa makan . takot sangad . 


Watermelon with lychee . sumpah sedap gila !


Ni tak sedap . jujur . har . har . har . dalam banyak banyak makanan dalam pinggan ni , french fries je yang aku makan . tula . kunun nak makan salmon . hamek kau tekak tak boleh terima . dah biasa makan ikan kembung , mengada nak makan ikan salmon mentah .*pengsan*


Housemate .


Housemate lagi .


Dan housemate lagi . 


One of the housemate . bajet ayu ler tu . eerrkkk ! ! ! 




Aku rindu MakPah sangat .


Ok . bai !


2 kaseh sayang :

Anonymous said...

why i cant reach ur number?



-anggun-

Anonymous said...

-cat city-