Thursday, December 06, 2012

  one more night

Minggu ni kerja aku asek buat documentation . asek asek report project . asek asek menggoogle . aku rasa documentation takdela susah sangat . tapi bila kena cari banyak info dekat google terus rasa nak muntah . oh ! mata yang penat . baju pun dah berlonggok tak sempat basuh . taktaula macamana nak catch up alam perkahwinan .*tiba tiba*


Tak sabar nak hari esok . walaupun masih banyak kerja untuk minggu depan . tapi sekurang kurangnya esok boleh relax sikit dan maen maen sebab kerja kerja untuk minggu ni dah settle . tapi lepas tahu siapa examiner fyp aku nanti terus mood jadi spoil . tak jadi sambung buat report distributed . terus off laptop balik . ah ! tak paham kenapa aku nak kena dapat examiner professor foreigner . gggrrrr ! ! ! 


Dari saat ni aku dah mula risau dengan presentation fyp . walaupun ni hanya present proposal , tapi rasa dea semacam . terus rasa buat semua benda tak kena . terus banyak perkataan risau dalam kepala . YaAllah . . . permudahkanla segalanya . dalam hidup memang akan ada banyak saat kita akan rasa risau dan tak tenang bila memikirkan segala hal yang tak disangka . ya . ini mood aku sekarang . mood down sebelum berjuang .*sambil tunduk ke bumi* please give me a hug .




0 kaseh sayang :