Wednesday, December 19, 2012

  *_*

Selesai presentation fyp . tak nervous . tak takot . tapi tak paham kenapa aku tak all out . ah ! perasaan kecewa meluap luap . yang penting muka aku tak menggambarkan aku gembira atau lega . orang laen kemaen gembira dah selesai present walaupun kena tembak . tapi aku memang langsung tak rasa lega . langsung . bukan tak bersyukur . tapi aku tak puas hati dengan apa aku present tadi . rasa nak maki hamun diri sendiri . bila jumpa supervisor balik . jumpa examiner balik . semua orang cakap benda yang positif . tapi dalam diri aku tetap negatif . ni pertama kalinya aku rasa tak puas hati dengan diri sendiri . selalunya aku meletakkan diri aku dalam tahap yang selesa walaupun benda tu hasilnya teruk . tapi kali ni aku meletakkan diri aku dalam tahap paling teruk . ya . sangat teruk ye awak tadi azriyani . !*@?!!%$!






Sedih lerr sangat gayanya . . .


Kemaen senyum melebar . 


Bai !



0 kaseh sayang :