Sunday, December 16, 2012

  present != preyzen

Hari minggu . hari ni dari pagi sampai petang buat slide presentation fyp . tapi tak siap siap . perasaan nervous je lebih . lagi 3 hari nak present . oh ! rasa makan tak lalu . tidur tak lena . mandi tak basah . baru present fyp1 . tapi nervous macam nak present fyp2 . mungkin sebab aku dah tahu examiner aku foreigner . ah ! sangat nervous bila pikir examiner . macam mati je kalau aku tak paham slang english dea . semua orang sibuk cakap english dea susah nak paham . suka tambah nervous aku tau .*sambil mulut muncung*


Esok ada presentation distributed . minggu ni adalah minggu presentation . dari hari isnin sampai jumaat . manjang ada presentation . present distributed ni pun aku nervous . sudahnya semua presentation aku nervous . har . har . har . kalau sebelum ni bila presentation aku macam takde perasaan sebab present in  group . tapi kali ni laen . present depan supervisor fyp . semua subjek network sem ni supervisor aku yang ajar . jadinya perasaan malu tu akan lebih kalau aku tak dapat jawab . motif ? malu ! malu ! malu ! ! ! macam meroyan budak ni . :p



Doakan semuanya baek baek saja untuk minggu ni ye kawan kawan . 


Bai !


:)



4 kaseh sayang :

Anonymous said...

gudluck..i know u can do it

Anonymous said...

selawat bny2k...insyaALLAH semua dipemudah kan.

-anggun-

Azriyani Bunaim said...

terima kaseh hacker.:p

Azriyani Bunaim said...

thank you anggun! sape anggun? saya? oh! terima kaseh skali lg. hahahaha...