Wednesday, December 26, 2012

  ragu

Kadang kadang aku rasa ragu dengan apa yang aku buat . contohnya kalau buat keputusan . bila dah buat baru rasa eh ! betul ke ? eh ! ok ke ? masa sebelum buat keputusan langsung tak ragu . bila dah buat baru ragu . tapi seumur hidup aku ada sekali yang aku langsung tak rasa ragu . langsung tak rasa ragu sampai akhirnya jadi ragu . jadi ragu sebab ada macam macam jenis persoalan yang meragukan . dan orang menilai aku pun dengan rasa ragu dan aku turut menjadi ragu . ah ! ragu juga tulis entry macam ni . ragu nak post . ragu jikalau orang tersalah maksud . ragu lagi kalau ada orang komen menyatakan dea rasa ragu tentang entry ini . namun akan terus memadam komen itu setelah keraguan hilang . aku sangat ragu dengan semua ini . *sambil kerut dahi mata juling*


Sekian .


xoxo,
SiPeragu
katanyaaaaaa

2 kaseh sayang :

Anonymous said...

hai..jangan ragu..saya peragut..haha..peragut hati :P

Azriyani Bunaim said...

peragut hati ayam ke lembu?