Tuesday, January 17, 2012

  bagus

Satu . tinggal satu paper . tak sabar nak habes . sumpah tak sabar . bila dah akhir akhir ni rasa dah malas nak study . tapi paper yang akhir ni la kena banyak study sebab banyak kira kira . banyak design design . banyak nak kena hafal hafal . nama saja lab . nampak ringan kan . tapi sebenarnya dea yang paling berat . ya . berat . pagi tadi ada lagi satu orang HR call offer internship . tapi di melaka . seharusnya aku tak boleh pertimbangkan langsung offer tersebut sebab aku dah dapat agak apa jawapan MakPah dan UncleBun . tapi dalam kepala masih nak mengada ngada nak pertimbangkan offer tersebut . naseb baek internship tersebut tiada kena mengena dengan job scope networking . kalau ada semestinya aku menjadi durhaka kepada ibu bapanya . makanya aku perlu stick pada yang satu . yang satu ni pun dah cukup buat aku nervous dan terbayang bayang agaknya macam mana environment aku praktikal nanti . 


Dua . aku sedang membayangkan bagaimana agaknya rupa aku habes paper esok . kali ni punya final exam memang laen . aku taktau nak gembira atau aku memang tak gembira . tapi melihatkan keadaan diri aku sendiri setiap hari . ketawa masih kuat seperti gembira yang sangat . makan pun tak pernah tak berselera walaupun aku rasa aku tak dapat all out dengan exam . jadi sebenarnya tiada apa yang berbeza tentang diri aku sama ada aku sedang gembira atau sedih . bila dah nak dekat hari hari nak mengadap MakPah dan UncleBun ni mood kena bagus bagus supaya semuanya kelihatan bagus bagus . dan yang bagusnya aku rasa tak sabar untuk sesuatu . nak mengadap sesuatu yang aku tak dapat bayangkan bagaimana keadaan dea bila mengadap aku sebagai sesuatu yang laen dalam hidup dea . aku mengharapkan yang bagus bagus untuk ini dan akan datang . :)




Kan lebih bagus kalau aku study internetworking lab sekarang . :p




1 kaseh sayang :

Anonymous said...

internetworking lg best dr web based!..hahhaa
-nurul57-