Friday, January 27, 2012

  bintang

Sejak aku duduk rumah MakPah dan UncleBun . masa sedar aku di alam nyata hanya lebih kurang 12 jam . selebihnya aku habeskan dengan pejam mata dan meneroka ke alam laen . lepas ni jangan harap aku dapat tidur lama sebab sibuk praktikal dan aku langsung rasa tak teruja nak praktikal . bila mengenangkan perkara perkara laen . aku jadi nak teruskan tidur supaya aku dapat lupa dan bangun dengan harapan aku tak ingat apa apa . semalam bukan maen semangat plan dalam kepala hari ni nak pergi kedai buku dan cari buku pasal network sebab voucher masih ada 150 . tapi bila mood langsung takde . semua benda terus tak jadi dan aku rasa nak feeling feeling tepi pantai malam ni sambil tengok bintang . ok . memang kelakar . kalau tengah gembira pergi makan eskrim bukan maen . tapi kalau feeling sedih sikit baru nak teringat bintang bulan bagai . har . har . har . aku rasa kali ni aku buat keputusan terburu buru . bila terburu buru inilah jadinya . menyesal ? ok . dah tak guna . kau sendiri cakap pung pang pung pang . kau sendiri kena tanggung . bintang . malam ni aku nak pillow talk dengan kau . tiba tiba rasa suka pada lagu yuna . sebab ada word bintang . :p






Tapi sayang kan kucapai bintang dari langit untuk mu .




0 kaseh sayang :