Friday, January 06, 2012

  CM

Tadi aku baru dapat tahu carrymark web-based . bila tengok carrymark tu aku tak tau nak jerit atau nak nanges sambil baling kerusi . carrymark paling sikit aku pernah dapat sepanjang aku study . aku tak tau aku nak geram pada diri aku sendiri atau pada lecturer tu . markah untuk assignment 1 dan assignment 2 setelah di'total'kan hanya dapat 7.8 per 20 . mengikut firasat aku  sebagai tukang buat report untuk assigment assignment tersebut paling sikit group aku boleh dapat adalah 12 per 20 . tapi entah mana kelogikkan markah assignment ini pun aku dah tak dapat fikir sebab aku sibuk fikir macam mana aku nak survive bagi lulus dengan carrymark yang sumpah sungguh sikit dan aku rasa kejam untuk aku dapat carrymark banyak tu . carrymark system programming yang aku gerun pun lebih banyak daripada carrymark web-based yang memang tak termasuk dalam senarai subjek aku takot fail . tapi sekarang web-based dah menjadi subjek ranking pertama aku takot fail ! aku dah tak dapat fokus dengan paper microprocessor esok sebab aku asek pikir carrymark web-based . damn !




1 kaseh sayang :

Anonymous said...

all the best exam..do well tau!
-nurul57-