Saturday, January 14, 2012

  praktikal

Ada lagi dua paper . tapi dari malam tadi aku sibuk mengemas barang dan baju macam dah takde paper . aku tahu orang laen ramai yang dah habes paper dan sekarang tengah sibuk sibuk nak balik . pagi tadi ada HR call  bagitahu aku dah dapat tempat praktikal . ok . aku memang gembira gila walaupun tempat praktikal itu sekangkang kera dari rumah dan aku tahu MakPah dan Uncle Bun sedang bersorak sorak gembira sekarang . dan aku rasa pelik bila akak aku sangat gembira tak sabar nak jemput aku dekat airport sampai asek cakap nanti boleh pergi kerja sama sama . omaigod ! selalunya dea menyampah bila aku balik cuti sebab aku suka membebel dan benci nak gaduh dengan aku . aku musykil dan mula rasa dea ada agenda yang aku kena mula korek dari sekarang . *sambil kening kerut kerut*





0 kaseh sayang :