Wednesday, January 04, 2012

  ergh !

Dalam banyak banyak yang aku dah study . ada satu subjek yang aku rasa bila aku study aku asek bukak tutup slide lepas tu rasa blur . aku tak tau kenapa aku macam anti dengan web-based . padahal kau hanya perlu tahu apa itu css , html , xml dan php . tapi bila aku mengadap benda benda ni aku rasa stress . sudahnya aku tak bukak bukak lagi slide web-based sebab aku rasa ergh ! dalam kepala aku sibuk asek ingat apa MakPah cakap . dalam dunia ni takde benda yang mudah kalau kita nak dapat kebaekannya . tapi dalam hal web-based ni langsung aku tak boleh aplikasikan kata kata itu sebab aku memang ergh ! kalau dulu aku lebih gerun dengan system programming . tapi sekarang rasa gerun pada web-based lagi banyak sebab lecturer dea . aku stress bila ingat lecturer dea . langsung tak bagi tips . bentuk soalan pun aku tak tahu . harusla bila aku tengok slide web-based aku rasa ergh ! 




aku rasa aku memang macam garang sejak akhir akhir ni . kalau tengok muka depan cermin dah rasa macam muka gergasi yang bengis ada pimple , eyeback lepas tu kalau tengok orang macam nak cari gaduh . :p




0 kaseh sayang :