Saturday, May 22, 2010

  BENGANG


Malam tadi tetiba hp cikai saya mengalami demam panas yang amat. selepas je saya bagi dea tenaga bateri yang cukup....tetiba bila saya tido & menyentuhnya di malam hari dea berasa sangat panas mcm adaptor charger laptop. ape kesss??? dahla baru lepas charging tapi tetiba bateri da kong munyik2. kepelikkan di sini. xkanla dea merajuk sebab saya selalu panggil dea cikai??? bistu nak panggil ape? hp chantek? giler gedik gak hp saya ni. haaaiiihhh....dahla dengan lappy yang macam da meminta2 untuk diformat. lappy ni pun da mula nak keluar perangai gedik dea. kejap macam bengong xleh shut down. kejap tetiba icon di bawah keluar menjadi di atas. addoooiii....dahla memang pakai windows xp ntah version tok kaduk bila ntah. sampai sahabat bongok saya selalu kutuk windows saya. hukhukhuk.....time2 camnila semua benda nak buat perangai. JPA saya lambat lagi nak masukkan duet ni wahai lappy comey & hp chantek....janganla buat perangai aneh2....tolongla kesian pada tuanmu yang jelita ini....

Dan hari ini juga saya berasa bengang & hilang semangat yang terlampau. huhuhu.....saya xkan sempat mengkhatamkan driving lesson saya ok. apehal? sebab L saya je da keluar lambat. nak amek P lagila xsempat. sebab orang ramai sangat nak amek lesen sampai saya pun kena queue tunggu turn blaja praktikal....giler bengang. dahla semangat berkobar2 nak pusing stereng & rosakkan clutch kereta cikgu saya tapi tetiba cikgu saya ckp memang xsempat saya nak test before saya blk swak. haaiiihh....beliau siap suh saya sambung blaja driving bila blk cuti. aaiiiyyyooo.....apela nasib saya ni. aish.....kita kan merancang....Allah yang menentukan...biar lambat asal selamat. bak kata MakPah....kalau amek lesen kelam kabut nanti kamu dpt lesen terbang. haaa....lesen ke mana....keta bawak ntah ke mana.....betul gak ckp MakPah tu. biar lambat asal selamat. hehehe...saja sedapkan hati. xpela....nanti kat swak pandai2 la saya independent bila nak keluar ke mana2....xpun kau duduk jela senyap2 dalam bilik...jimat duet! boleh ka azriyani duduk senyap2 dalam bilik tanpa pergi ke mana2??? OMG!!!!!!

2 kaseh sayang :

bubbLes7887 said...

jom la kuar ngn sy jln2 kt srwak ti. heheh~
sy bwak awk jln2 :DD

YaNi CoMeY kerr??? said...

heeee.....saye sayang awk.sbb awk je nak bwk saye jln2 kt swak.<3 dedik sgt.hahaha~~~~