Friday, May 21, 2010

  ijab & kabul




Gambar2 di atas adalah fresh dari kamera cikai saya!!! baru je menyaksikan ijab & kabul kawan baek saya petang tadi. sungguh syahdu sehingga menitiskan air mata bila title cik seperti kami2 telah bertukar kepada cik puan pulek. hehehe....satu sudah melangkah ke alam laen. tinggal kami yang masih giler2 menghabeskan masa muda yang hot!!!!! kami xhot tapi kami cool...ahaks! kenapa gambar pengantin xbyk pun di atas? sebab....sebab.....sebab.....sebab pengantin duk sibuk amek gambar ngan kamera DSLR....kami2 ni manela ada DSLR.....yang ada hanyala kamera hp cikai cik azriyani.....cik wani punya kamera digital tetiba gila meroyan xnak on pulek tadi. bateri kong! nak buek camano.....kenala bersyukur ngan apa yang ada....

Saya rasa kat umah shallu tadi kamila yang paling buat bising! sungguh shopan tak anak2 gadis buat bising kat umah orang??? hahaha....dahla datang masjid lambat. pastu nak datang makan kat umah shallu pun lambat. makan lagila jangan ckp. lagi lambat sampai semua orang da balik tapi ktorg still duduk kat meja melantak makanan sampai licin! sungguh chantek perangai anak2 gadis ini. pakai bukan maen jelita tapi perangai.....haaaiiihhh.....tapi shallu memang serius jelita. pink!!!! kelihatan ayu je....sejuk mata memandang. esok malam kitorg akan mengepokan diri lagi kat umah shallu. malam berinai!!!!! baju apa pulek saya nak pakai untuk malam esok??? fening3~~~~baju byk kot dalam gobok tapi fening2 lalat ana xtau mau pakai yang mana. gedik tak saya? memang gedik! 




potpetpotpet : saya berasa malas mau pergi ke kelas teori driving esok pada pukul 9 pagi....:( haaiihhh....kalau xpegi kang xkhatam2 pulek saya blaja driving. nasib baek la 3jam je. kalau 6jam mcm undang2...maunye saya tepu duk dalam aircond.....aarrrggghhhh!!!!! kemalasan melanda diri azriyani bunaim!!!!! toloooonnngggg!!!!!

0 kaseh sayang :