Sunday, May 23, 2010

  DEDIK sangatsss...


pang pang pang kopang kopang kopang kopang kopang.....
bing bing bing gebing gebing gebing gebing gebing......



renjis-renjis dipilis.....
ditaburila mawar.....
hai beras kunyit ditabur....
disirami air mawar.....




haaiihhh...banyak sungguh gamba yang hendak diupload! suda xlarat saya mau upload di sini. mau tengok yang laen? sila ke buku muka saya. maka banyakla muka2 yang sama saja dpt dilihat! cuma posing saja yang berlaenan. biasala......kami gadis2 yang memang suka syok sendiri!hahaha....penat sungguh arini! padahal bukan gi merewang pun. gi menjanguk pastu duk posing amek2 gamba sampai peluh menitis2 macam pergi membanting tulang basuh pinggan! penat mengambil gamba sampai abang kameraman yang i hate tu perli saya nak amek gamba lagi tak? abang bleh tolong amekkan. ceh! bedebah punya kameraman! berani dea mengolok saya??? sukati sayala nak amek gamba baper banyak. bukan pakai DLSR dea pun!huh.piiiraaahhhh!!!!! kehadiran kami selama 3hari berturut2 di rumah shallu telah turut diperhatikan oleh mak pengantin lelaki! hahahaha.....siap ucapkan terima kasih sebab mengikuti perkembangan majlis menantu beliau. dengan muka pelik aku senyum palsu jawab sama2.....hahaha....sungguh hipokrit azriyani ini! yela....mane taknye.....kami dahla gadis2 yang suka buat bising. pastu kejenya asek amek gamba je. tu yang menjadi perhatian mak mertua shallu. mungkin beliau taksub sangat melihat gadis2 yang shopan sangat kat umah orang. hukhukhuk....




memamgsahakukepo : baju kaler hijau+biru turqoise di atas adalah pilihan MakPah semasa bersoping2 derma duet di angsana aritu. walaupun pada mulanya saya macam xshuke.....tapi bila da pakai arini saya menjadi suka pulek. hehehehe....i loike!<3

5 kaseh sayang :

zalin said...

hahaha..ko plak yang mengalahkan pengantin..macam dah sampai seru je tu..jangan tunggu lama2 wei..

YaNi CoMeY kerr??? said...

ceh!seruku masih di awang2an. aku bg ko kawen dulu ar...xpe...aku nak dtg mase ko kawen ngan title cik azriyani lagi wei...ahaks!

anaklelakilaut said...

ish2 yani2. xpat imagine mcm mn posing kalau yani plak yg jadi pengantin.

zalin said...

hahaha..ok2..tunggu aku kawen dulu k..nnt aku jemput ko..hahahaha..

YaNi CoMeY kerr??? said...

a**r : naper?huduh sgt ke yani posing???hahaha...ceh!mau perli saye la 2.hukhukhuk....

zalin : ok!aku tunggu.tp kalo lame sgt...nmpknye aku da bertitle cik puan la mse dtg umah ko.hahaha...