Monday, May 24, 2010

  RESULT oh RESULT.....





Tiba2 arini penyakit demam & flu datang menyerang. padahal baru je seminggu baek flu kot. ape kesss??? penyakit kan penghapus dosa....huhuhu.....hope akan sihat cepat supaya xdela feel hilang nak gi KL jumaat ni....nak sihat cepat tapi ubat xnak makan. haaaa....ni lagi 1 tindakan bijak. bukan xnak makan ubat....tapi ubat xnak dimakan oleh saya. caner tu??? hukhukhuk....alasan! arini gak penyakit bertambah makin xnak sihat bila check result yang jatuh tergolek. adddoooiii....dahla ada repeat 1paper yang saya rasa sepatotnya saya ngam2 lulus. ni yang kau rasa.....yang lecturer rasa kau tau tak??? hahaha....haaiiihhh.....banyak maen! agaknya sebab masa lecture saya banyak ngantok & berangan. huhuhu.....kan da menerima akibat....kena ada azam baru ni. live with passion! ceh! awal sem je semangat....bila da malas....esimen makin susah.....duk give up macam kunun2 hari esok semakin gelap. apa aku cakap ni??? ish! dahla bgtau repeat 1paper dalam blog. giler jujur. hahaha....xpe....jujur tu kunci kepada kejayaan sesuatu hubungan. xde kena mengena ngan topik perbincangan!

Azriyani Bunaim not in good mood today. naper ek? tiba2 kepala dibebani banyak benda yang perlu dipikirkan. caner gaya azriyani nak bgtau MakPah & Uncle Bun result yang bagus sangat pada mereka ni....??? MakPah mesti bising punya....sebab beliau sudah berpesan masa saya dilanda kesedihan semasa exam aritu.....kalau result teruk ada failed paper....siap! akula kena bersiap sekarang ni nak memekakkan telinga mentulikan gegendang yang pasti boleh jadi nipis bila dengar bebelan MakPah. adeh! & yang pasti JPA aku selaku sugar daddy yang banyak berjasa kalau tiba2 memberhentikan kewangan aku untuk sem depan.....OMG!!!!!! fening3....result aku teruk sangat ke sampai JPA nak stopkan amal jariah mereka pada aku??? xdela teruk sangat kot....hukhukhuk...saja sedapkan hati. kalau sem lepas dapat surat tahniah sebab pointer agak memberangsangkan....sem ni pasti JPA akan menghantar surat amaran & peringatan sila naik taraf pointer anda. & surat ini bakal dibaca oleh Uncle Bun sebab beliau je yang akan buka surat menyurat yang bernama azriyani bunaim. adddoooiii.....azriyani dilanda masalah besar ni. tolooooonnnggggg!!!!!!!





moralofdastory: laen kali jangan banyak maen! jangan banyak ketawa je. kan da nak menanges skrg ni....sob3~~~sem depan kena struggle lebih ni. kena backup cgpa. masih ada peluang & masa.....yeah!!!! xnak extend!!!!! xnak grade lambat jugak!!!!!!!!!!xnak duk swak lama2!!!!!!!!!!!!xnaakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!

3 kaseh sayang :

anaklelakilaut said...

tubuh badan dah sihat?
adakah data com itu failed paper?

zalin said...

xpe yani..next sem belajar sungguh2..

YaNi CoMeY kerr??? said...

a**r : hahaha...data com telah mncacatkan result saya.huh.

zalin : yeah!!!!tp semangat aku kejap je wei...huhuhu...pasti sungguh kena blaja btul2 ni!