Wednesday, June 02, 2010

  riang RIA


Sepertinya sudah lama saya tidak melihat blog saya. hukhukhuk....mungkin blog saya juga sudah lama tidak melihat tuannya. ayat apa ni??? macam kel......theetttt!!!!!ops! mana saya menghilang selama 4hari lepas??? saja membawa diri mencari kegembiraan merawat luka di hati. geli sangat ayat. eeeyyyyuuuu~~~saya pergi melaksanakan impian yang akhirnya sudah tercapai!!!!! sangat seronok & sudah lupa akan kesemua kesedihan di hati. yeah!!!! saya sudah kembali normal. sebelum ni abnormal ke? mungkin. aish.....apa impian yang sudah berjaya dilaksanakan? ceh! macam penting sangat impian saya itu. saya sudah naek roller coaster!!!!!! berani & kuat tak saya? macam nak tercabut juga jantung ni tapi gigih sebab memang sudah menyimpan impian untuk menaiki roller coaster yang tunggang terbalik sekali sepanjang hayat saya di dunia Allah yang indah ini....heeee....sekali saja sudah.....kalau buat banyak kali nanti da xjadi kenangan terindah. kenangan itu akan lebih diingati & dihargai bila hanya sekali seumur hidup dilakukan. yeke? untuk saya....untuk kamu mungkin kamu suka mengulangi kenangan indah banyak kali. tapi feel mesti xsama. manusia itu kan berlaenan caranya...laen orang laen gayanya. cececece....

Macam sudah tidak reti untuk menulis di dalam blog. baru 4hari kot xmengarut dalam blog. sudah ketandusan idea & malas nak menaip banyak2. tapi yang penting saya mau mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat2 yang telah menggembirakan saya selama 4hari lepas!!!! saya berasa sangat seronok dapat berjumpa kalian & seronok gakla sebab dapat ketawa & bergumbira bersama kalian. terima kasih diucapkan kepada driver terhormat iaitu kapten Afendi Othman kerana telah berjaya membawa kami ke tempat2 yang ingin dilawati dengan pantas tetapi malang sekali ketika hendak mencari tempat makan. hukhukhuk....terima kasih juga kepada penaja penginapan kami iaitu cik Anis Idayu kerana telah menumpangkan kami di rumah abang beliau walaupun ibu jari kaki saya bengkak gara2 tersadung di depan pintu rumah abang kamu. hamek ko jajan! sob3~~~apa yang penting? kenangan kali ini lebih indah & saya akan simpan di dalam kotak ingatan saya yang mungkin akan bertahan selama2nya....ya mungkin. kebarangkalian mungkin untuk lupa ingatan juga adalah agak besar. hehehe......azriyani2....sekarang saya nak tunjuk pada kamu gambar chantek ada saya. kamu xnak tengok? saya nak paksa gak kamu tengok! lalalala~~~ 





huh! ngantok suda tunggu gamba diupload. banyak yang amat. upload di buku muka pun xabes lagi. ade banyak lagi ni. nampak sangat giler & taksub pada kamera. haaiiihh....tapi cukuplah sampai di sini.....mata suda mau terpejam ke alam laen. zzzzZZZZ.....

0 kaseh sayang :