Thursday, June 24, 2010

  update paling CIPUT!


Weh!!! aku nak update tapi aku blur~~~kepala tidaklah kosong. kepala dipenuhi dengan pelbagai benda tapi tidakla ingin saya luahkan segalanya di dalam blog. ya...saya memang suka memendam rasa. tahik kau! hidup agak huru-hara sedikit. spec purple saya hilang entah ke mana.(mentang2 selalu pakai lens abis spec hilang baru sedar) pasport saya juga sudah menyorokkan diri. purse saya yang selalu sepah-sepah juga tiba-tiba sudah hilang dari pandangan mata tuannya. adeh! sudahla memang lupa ingatan. sekian, terima kasih.(aku serius blur)





3 kaseh sayang :

Anonymous said...

kat rumah pun pakai lens ke? mmg gadis lagi jelita lah cik adek ni. tp kegadisan itu sedikit diragui.

Anonymous said...

i like this song....tenang jiwa....

-kucing nk bwk naik boat-

YaNi si gadis jelita??? said...

hahaha....kucing ni mmg power ar. bleh nek boat n bwk keta lg.:p