Wednesday, June 09, 2010

  NIANG RAPU!


Hihihihihihi......(kunun2 bunyi hantu). ada plak kan tiba-tiba hantu tulis blog. aku la hantu tersebut sebab aku yang tulis blog ni. hukhukhuk....suka kamu ea.....sepertinya tiada mood mau menulis. tiada mood mau bercerita. mood sudah hilang sejak 2,3 hari ini. apehal??? mungkin disebabkan hormon-hormon yang bergelodak untuk bersedia menjadi dewasa kerana tinggal beberapa minggu lagi umur akan mencecah 23 tahun! 23??? macam banyak gitu nombor ini. adeh! 23....sweet number or just an ordinary number? jenis apakah soklan saya ini??? sudah semakin dewasa.....& memerlukan beberapa target untuk dicapai agar hidup ini lebih teratur & bererti...cecece~~~

Oleh kerana sudah tidak mahu merapu terlau banyak.....silala nikmati gambar enak ada nasi ayam dalam blog ini. tolongla percaya nasi ayam ini adalah hasil tangan suka korek taik hidung iaitu azriyani bunaim! saya memang suka sekeleh-sekeleh. taik hidung sedap kot. masin.....:p rasa lebih kurang masin2 sup ayam nasi ayam! hahaha.....kamu geli nak makan nasi ayam selepas ini? ada saya kesahhh??? lalalala~~~tiba-tiba teringat air coke. sudah geli mau minum coke selepas menonton Lagenda Budak Setannnnnn!!!!! serius macam setan cerita tersebut. lizard coke! eeerrrrkkk!!!! mungkin ada hikmah aku menonton cerita tersebut. jikalau tidak.....coke menjadi pujaan hatiku. & mungkin bakal mewarisi penyakit keturunan MakPah juga. ish! tobat3.....kurangkan manis.....lebihkan senyuman manis.....yeahhhh!!!!;)(macam besh je trademark ni)

memang sengaja besarkan gambar. serius lazat nasi ayam ini. 
kadang2 kita perlu memuji diri sendiri agar semangat itu terus kekal....
semangat apa? semangat untuk rajin memasak! ahaks!






keponakbagitau : MakPah ada di sebelah saya tika blog ini diupdate. MakPah teruja melihat gambar nasi ayam di atas. beliau berpuasa hari ini. terliur melihat nasi ayam ini. MakPah oh MakPah.....sekejap lagi buka puasa ye MakPah....kihkihkih....





2 kaseh sayang :

zalin said...

ajar aku cmne wat i like tu wei..

YaNi si gadis jelita??? said...

ko xbace post aku yg tajuk dea i loike ke? pi kat entry 2. aku ade bagi link ajar caner nak buat.