Sunday, June 20, 2010

  3 dalam 1


- SELAMAT HARI BAPA kepada Uncle Bun & semua bapa-bapa di dunia!!!!!

- Saya sangat sayang Uncle Bun walaupun Uncle Bun sangat suka mengolok saya sampai kecik hati saya. sob3~~~(kunun2 sedih). sebenarnya kan Uncle Bun taktau pun bila hari bapa. Uncle Bun bukan amek port pun hari-hari begini. kadang-kadang hari lahir beliau pun beliau lupa. kalau saya xwish pun beliau bukan merajuk macam MakPah (smbil bisik2).

- Terima kasih kepada zahwani ariff & hazi farhana untuk hari semalam yang menggembirakan diri ini. makan sup ekor yang gila kentang, mengumpat ketawakan orang sampai nak langgar traffic light. nasib baik saya & cik ajiebanana kuat menjerit bagi menyedarkan cik wani dari lamunan mengumpat orang. kihkihkih....dan terima kasih juga kepada kamu berdua kerana telah menyelamatkan saya dari keadaan yang buat saya mahu bergelak ketawa sehingga ke hari ini. aish.....kalau kamu berdua tiada semestinya saya mati kutu gila shopan secara tiba2. huhuhu....

- Akhir sekali, terima kasih kepada cik anis  idayu kerana telah mempromote software photoscape. sangat menarik!!! i loike!<3. gambar-gambar di bawah adalah percubaan pertama saya mengedit menggunakan software tersebut. cepat & mudah! sila cuba ok. heeee....






amaran : sila jangan tanya apa yang ada di muka saya itu! musim pembiakan jerawat pada hari yang boleh membuat mood gadis-gadis mengamuk secara tiba-tiba. ahaks!





5 kaseh sayang :

zalin said...

hahahaha..wei..photoscape x leh lwn photoshop..=p aku dah lame gak guna software tuhh..not bad..

YaNi si gadis jelita??? said...

potosop is number 1! tp potoscape ade border chantek2....hehehe....

Anonymous said...

tukar lagu lagi...huhu..nice song

-kucing memancing-

YaNi si gadis jelita??? said...

special for u.:p hahaha.....

Anonymous said...

utk sye?wah..thanks..suke sgt...sy pun mau tujukn lgu tuk kmu la...

-kucing touching (*_*)-