Wednesday, June 23, 2010

  dodoi la dodoi....



Guruh. langit seperti ingin menangis membasahi bumi. sejuk. rahmat dari Allah s.w.t. menyejukkan alam semesta yang sebelum ini kekeringan. berhenti berharap. padaMu kubersujud. kebahagiaan dalam perpisahan. bila cinta. sang mantan. perlu memilih. keputusan. kalau tangguh? mahu yang suka atau mahu yang murah? ragu-ragu. turun? naik? sekarang? nanti? adeh! nak beli tiket pun pening. bila pening nak tulis. bila nak tulis je pening. terima kasih blog. terima kasih kepada yang membaca. terima kasih kerana saya semakin pening sekarang. mau tidur tapi mata masih bulat. bila bulat perlu dibujurkan. bila bujur perlu dikecilkan. bila kecil perlu ditutup rapat. bila sudah tertutup rapat....babai semua! yes! saya berjaya merepek meraban! saya benci entry saya ini! tiada manfaat! tapi saya nak post gak! ini tanda2 orang bongek! ada kamu kesaahhhh??? tapi terima kasih kerana baca entry ini sampai abis. hujan da turun. lebat. saja nak bagitau. saya nak mimpi dapat patung powerpuffgurl malam ni. kalau saya nampak orang yang bagi patung tersebut esok saya cari dea. jom tidur. tajuk entry yang macam tahik! hahaha....






0 kaseh sayang :