Thursday, June 03, 2010

  pegang TANGANKU


kamu KUAT

kamu TABAH

kamu tahu apa yang TERBAIK untuk kamu

kesedihan kamu bukan selama2nya

Allah Maha Adil

Biar kamu terluka sekarang

Biar kamu menangis sekarang

Kerana kemudian hari Allah akan menggantikan kesedihan kamu dengan kebahagiaan & kegembiraan yang kamu inginkan

Aku menyayangi kamu

Aku ingin melihat kamu gembira

Tapi kamu perlu KUAT & SABAR dengan semua yang berlaku dalam hidup kamu

Jangan ditanya kenapa

Jangan diungkit pengorbanan kamu kepadanya

Kerana semua ini akan buat kamu lebih mengenal erti hidup & buat kamu jadi lebih matang

Apa yang penting?

Kamu berdoa & meredhakan semua ini agar hati kamu lebih tenang

Hidup bagai PELANGI

Kadang-kadang chantek berwarna warni

Kadang-kadang kelam tidak berseri

Kamu percaya

Hidup ini tidak seperti yang kita inginkan

Hanya Allah yang mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya

Aku selalu di samping kamu jika kamu terjatuh

Aku akan menghargai kamu sebagai satu anugerah dalam hidupku

Aku sayang kamu

Selamanya.........


**************************************




hatimeluahtikaiaberkatakata : hati aku sedih bila dea meluahkan isi hatinya. mungkin dea sudah letih & mengalah dengan apa yang dilalui. percayalah padaku....kamu akan dapat apa yang kamu cari suatu hari nanti....apa yang kamu lalui sekarang hanyala sementara. ujian kepada kamu ini akan buat kamu lebih kuat & tabah. 

0 kaseh sayang :