Thursday, June 17, 2010

  GILA!


Gua rasa arini gua nak cakap ganas2 sama lu. amacam? lu bleh trima tak? bila gua cakap ganas2 maknanya gua taip pun pendek2 mcm ganas2 ar. lu kena buat2 paham la. kalo lu xpaham maknanya lu memang bo****! hahaha......tajuk entry gua pun 'GILA!'. maknanya gua memang tengah gila meroyan skrg ni. baper byk pkataan makna gua da taip dlm prenggan yg 1st ni? ape maknanya??? xde maknenyeee! agak susah gak gua nak tulis camni. berpeluh kepala otak gua pakse pkir ayat2 yg ganas. huh. apesal gua jadi gila meroyan camni? sebab kaler merah! mood gua bleh jadi giler sbb kaler merah! sbb kaler merah....pinggang & perut gua sakit smpai rase mau guling2. lu penah rase? kalo lu adam memang lu xpenah rase. kalo lu hawa konpem lu pun penah rase.(smbil muka gangster kening naek2)

Gua bkn apa....arini sbb kaler merah gua punya kek marble pun jadi kaler merah abes! merah MakPah! xnak ar MakNgah2. merah MakPah lg mengancam. smpai MakPah & Uncle Bun mengolok2 gua punya kek da mcm karpet yg MakPah beli dari bai manentah. siap MakPah amek karpet tersebut kasi tunjuk pd gua. pergh! gua kecik ati ar gak. tapi sebab gua punya ati da keras & kebal....gua buat2 muka toya jela. tapi gua nak terbahak2 gak tgk karpet tersebut memang sama kaler & patern mcm gua punya kek marble! adeh! gua da ckp sama MakPah...mood gua tgh gila meroyan. buat kek memang konpem cacat punya. tapi MakPah da mula nak buat ayat2 sedih beliau. gua memang lemah kalo da dgr ayat2 sedih MakPah. MakPah memang begini. lu kalo nak kenal MakPah....eh! lu nak watpe kenal MakPah? MakPah da Uncle Bun yg punya kot. tp gua nak bgtau gak sama lu. manetau lu bakal jadi menantu MakPah....wakakaka....beliau memang ske mkn 1mknn brulang kali sampai beliau da muak xnak mkn! selagi xmuak....selagi tu beliau nak mkn je benda tu. adddooiii.....jadinya lu kalo nak kenal gua lu kena kenal MakPah dulu. sbg langkah2 memahami ibu & kemudian barula anak.:p MakPah gua ni ada gediknya gak. lu jgn ingat gua je yg gedik.(smbil jeling mata besar). gua punya gedik hanya pd benda2 kat bwh ni. gua mmg da gila meroyan pd benda2 kat bwh ni. serius gua akn cari sume ni sampai dpt!



ni baru gua tunjuk tumbler yg buat gua gila meroyan! lu pkir gua mmg gedik @ da tahap gila?
 tp yg lebih penting gua mmg akn cari patung katon ni smpai dpt! kalo gua terpakse upah org crikan gua mmg snggup upah org tu. huhuhu.....








apaapajela : letih gak gua nak tulis entry kali ni. mmg lame gua buat entry ni. da nak 1jam stengah gua buat ayt bg nampak ganas. gua mmg gadis yg shopan & jelita ar. xbleh disangkal lg. gua mmg xlayak tulis cmni. klako. tau x klako??? sumpah gua xkan buat entry cmni lg!





4 kaseh sayang :

Anonymous said...

hoho...tumbler rupenye...

-kucing sepet-

zalin said...

gua rase ayat lu tu x cukup power la untuk menggambarkan attitude lu masa lu ckp ganas2 cam gua ni..lu kene study dengan gua beb..hahaha..

YaNi si gadis jelita??? said...

kucing kunun prasaan gagah : hah? tumbler la..bis2 ingat ape?

zalin : 2 ar...gua rase susah gak nak jd ganas ni. mencabar kgadisan gua. gua xnak ar blaja sama lu. gua nk jd gadis shooooopannnnn....^-^.hahaha....

zalin said...

blah ar lu..sombong..gua bukan nak ajar benda yang x baik sama lu..hahaha..