Wednesday, June 02, 2010

  TERUJA!!!!


Hari ini hari rabu. hari ini sudah 2jun. pejam celik pejam celik mungkin sudah sampai 4julai. hehehe....saya masih mencari sesuatu yang saya inginkan. adakah saya berjaya??? usaha tangga kejayaan! hard to get hard to forget. ahaks! malam tadi saya amat teruja kerana saya telah berjaya membuat kek cekelet moist tanpa tunjuk ajar dari MakPah. wow! MakPah juga turut teruja pagi tadi melihat hasil kek yang dibuat oleh tangan saya yang xbedung ni. huhuhu.....kalau kakanda gedik saya melihat hasil kek saya....mesti beliau sudah tidak akan mengolok saya lagi (gaya penuh bongkak) hahaha....hasil terujaan tersebut telah menyebabkan MakPah semakin gedik nak saya buat macam2 jenis kek lagi. addoooiii.....saya malas ok. malas nak kemas sebenarnya. buat je boleh. tapi nak kemas....adeh! atas permintaan MakPah....beliau nak saya buat kek marble pulek. saya amat tidak suka kek tersebut tetapi layan jela.....zaaaassss!!!! MakPah siap suruh beshfwend saya yang sedang kemaruk nak belajar buat kek & biskut datang ke rumah saya belajar bersama2 membuat kek. teruja sahabat saya itu bilamana saya menjemput beliau datang ke rumah saya nanti belajar membuat kek bersama2 MakPah. yeaahhh!!!! 

Cuti kali ini saya rasa lebih bermakna sebab dapat buat macam2 benda walaupun kadang2 saya rasa sedikit letih. letih meronggeng! segala impian yang ingin dicapai semasa cuti telah berjaya dilaksanakan. cuma lesen D saja tidak dapat disempurnakan. haaiiihhh.....baki sebulan cuti ini aktiviti yang akan dilakukan adalah hanya duduk di rumah & belajar segala ilmu sebagai seorang gadis yang serba boleh. ahaks! lagipun tinggal sebulan saja saya mahu menghabiskan masa bersama MakPah & Uncle Bun. selagi mereka ada bersama saya....selagi itu saya akan menghargai mereka kerana hanya mereka yang sentiasa bersama saya tidak kira susah atau senang, suka atau duka. aish......emo sudah datang.....tiba2 teringat tentang sesuatu (sambil mata berkelip2) hehehe....

sebelum

selepas

sesudah siap! yummy3....

kek saya setanding kek di pizzahut! beshfwend saya cakap. bukan saya....:p
penyakit perasan saya memang sukar diubati. hahaha....


tengok eskim tetiba teringat baskin robin.....tetiba teringat gak bating bongok saya itu. giler sengal saya ini. sanggup pakai luv seperti kanak2 riang sepanjang perjalanan dari naek kabel car hinggalah sampai ke kereta masa di genting tempoh hari. nasib baek xramai orang. tapi malula gak sebab orang tengok saya seperti budak terencat xcukup didikan! caner mau jadi jelita kalau perangai pelik2 xcukup ayu......hukhukhuk....gara2 bating dengan si penipu punya budak yang bernama long.......kang! baskin robin hanya dalam recycle bin kepala hotak aku je....sob3~~~

giler huduh aku tengok muka aku sendiri dengan keadaan begini sepanjang perjalanan. haaiiihhh.....
insaf3....

8 kaseh sayang :

Anonymous said...

huhu...nt sy claimkn k...tp ke perut sy la...

-Driver gagah ngn co-driver cun?-

YaNi CoMeY kerr??? said...

cis! sape yg brani memakai luv sepjg perjalanan je yg layak menerima eskim tersebut. driver gagah ngan co-driver cun???? cun memang bkn. tapi jelita itu sudah pasti.wakakaka....geli sgt.

Anonymous said...

wakilkn driver gagah la...

-driver gagah mkn paintkiller-

YaNi CoMeY kerr??? said...

ceh! xde maknenye wakilkan driver 'gagah'nyeee....kalo brani pakai ar luv 2...huhuhu....

Anonymous said...

leh je pakai...tp dh kempis kan...so sy pakai love dlm hati je..huhuhuhu

-driver gagah yg suweett-

YaNi CoMeY kerr??? said...

ceh!dimana2 ada saja driver kunun2 gagah ini. menyampah i tau.hukhukhuk....

aNieCe said...

hahahahahahahahhahha...(volume plg kuat)
saye mmg suke gelak kuat2 ;P

YaNi CoMeY kerr??? said...

hahahaha.....(volume mengolok). anis!!!!!!!1saya sudah pandai buat kek cekelet moist mcm kat scret recipe....kalo nak tempah sila hubungi saya ok. kahkahkah....geli sgt!