Friday, June 04, 2010

  APAKAH???



merah 


besar


gatai


merebak


OMG!!!!!!


apakah ini???

kaki besar seperti gajah, huduh seperti kaki kerbau.:p


kaki saya!!!!!!! kaki saya telah dinodai!!!!! hahaha.....kenapa kaki aku jadi begini setelah digigit manja oleh nyamuk jantan yang tidak bertanggungjawab??? gigitan luv bite nyamuk jantan yang rakus! apakah ini??? apakah??? perlukah saya ke rumah sakit??? oh! tidaaakkkkk!!!!! rumah sakit tidak suka akan saya!!!!! saya tidak mahu ke rumah sakit!!!!! tempat paling takot untuk saya kunjungi. huhuhu....MakPah cuba menakotkan saya dengan mengatakan ini adalah...........OMG!!!! nasib baek demam baru saja pergi meninggalkan saya. kalau tidak.........oh! saya rasa seperti mahu pengsan melihat kaki saya!(sambil pura2 tidak bermaya) hahaha....gedik kan kau azriyani. adeh! semoga keanehan ini akan hilang secepat mungkin. kalau xhilang??? kalau xhilang.......tuan doktor...sila datang ke rumah saya. saya tidak mahu menjejakkan kaki ke rumah sakit!!! hah? kau pikir kau anak majistret? loyar? hamboi3.....anak Uncle Bun & MakPah je kot....mengade lebih! penakot! sob3~~~bagaimana saya boleh tidak perasan kaki saya telah dilanda kemerah2an yang sexy lagi byk???(sambil mata juling nak pengsan). MakPah cakap saya pecicilan!(pecicilan adalah perkataan jawa). kamu nak tau maksud perkataan tersebut? sila bertanya kepada MakPah sendiri. lalalala~~~





sokseksoksek : berita dari azriyani bunaim melaporkan rumah saya sekarang ini sedang dikunjungi oleh banyak nyamuk. mungkin sudah musim nyamuk2 membuat lawatan ke taman perumahan saya. setiap hari ada bau forging nyamuk dari pihak berkuasa tapi kenapa jalan canggung 4 iaitu jalan rumah saya tidak disembur??? ini boleh membikin ketidakpuasatian. aish.....

3 kaseh sayang :

zalin said...

kayap x..hahaha..

Anonymous said...

nyamuk tu kecik je...tp merah dia besar tu...ni mesti garu kot....xpe...dptkn ubt yoko2.

-kucing nk g foging ikan dlm air-

YaNi CoMeY kerr??? said...

zalin : ceh! kayap ko ckp??? bykla!oh!mntk dijaohkan!!!!

kucing jantan : huhuhu....tidak penah skali saya menggaru. mungkin nyamuk itu gigit sekuat2 hatinya. almaklumla....kaki saya tlebih sexy! auw...hahaha.....