Saturday, June 05, 2010

  punca kuasa 2 teruja = TAKSUB sgt!


Yeaahhh!!!!! arini pekerjaan untuk belajar membuat kek marble telah berhasil & memberikan kesan positif kepada saya & beshfwend saya!!!!! shuke sangat! ^-^ tak kusangka rupa2nya di sebalik kebongokkan aku ini masih terselit seribu kehebatan sebagai seorang gadis yang sukar dipercayai oleh kamu! huhuhu.....aish.....tahniah diucapkan kepada azriyani bunaim & hazi farhana hamidon kerana telah berjaya membuat MakPah & Uncle Bun berasa kagum & taksub melihat kami berjaya membuat kek marble yang kadang2 orang laen buat xjadi! perasaan gembira dapat membuat kek yang menjadi adalah seperti perasaan gembira mendapat sejambak bunga ros yang mekar & harum.....uuuuu.......ceh! geli sangat! dapat bunga ros gembira ke??? gembira3~~~ heeee......ketaksuban MakPah telah membuatkan MakPah tersenyum riang lalu meminta pelbagai jenis kek lagi untuk dibuat oleh saya sepanjang cuti ini. untukmu MakPah....akan kubuat segalanya. kerana engkaulah ratu hatiku. ahaks! comey sangat! lalala~~~

Tiba-tiba Uncle Bun memuji kek cekelet moist saya tempoh hari. beliau memang begitu. suka kutuk-kutuk, perli-perli, mengolok-ngolok saya seperti saya ini insan yang lemah.(sambil kunun2 sedih mengesat airmata).hahaha....sengal! tetapi.....mungkin kek itu dibuat dengan penuh kaseh sayang.....maka Uncle Bun telah terkena jampi saya lalu memuji saya sebagai seorang gadis yang jelita pandai membuat kek. hahaha....sudahla! asek mengarut pasal kek je. muak! muak ok!!!!!! tapi kenapa kek yang kat secret recipe tu aku makan xpenah rasa muak ponnnnnn.......??? demand!

Saya gembira tapi risau yang xberapa nak risau akan kaki saya ini......adeh! MakPah asek membebel2 suruh pergi ke rumah sakit la ke kedai ubat la. karenanya merah ini semakin sexy & membesar. apehal??? kalau MakPah xmembebel2....saya masih membuat bongok & tidak melihat kaki saya ini kerana saya sendiri takot mahu melihat kaki saya. geli pun ada. hehehe....kaki sendiri pun geli. ini menandakan.....gedik! aish.....huduh sangat kaki saya sekarang ni....sob3~~~semoga hari esok akan memberikan aku kaki yang lebih sihat & chantek tanpa cacat cela! barula yani si gadis jelita.....eeeyyyuuuu~~~eeerrrrkkkk!!!!

sebelum

semasa

selepas

tadaaaa!!!!! hasilnya....nyam3....
walaupun saya xsuka sangat makan kek ini tapi saya suka tengok kek ini.





notakakiberbululebat : esok plan nak tengok citer amende tu. ala....lagenda budak setan. ntahla. aku pun xtau. tapi macam besh je citer tu. sape da tengok??? sila bgtau saya secepat mungkin citer tu besh ke x. kalau xbesh.... saya rasa saya nak tukarkan duet tiket wayang itu dengan sesuatu yang lebih menarik!!!! iaitu......ops! jeng3~~~

1 kaseh sayang :

ANak Lelaki Laut lerr said...

POST INI SANGAT DIRAGUI BAHKAN SANGAT SUKAR UNTUK DIPERCAYAI. Yani buat kek di atas? Kaki yani berbulu lebat? hah??