Monday, June 28, 2010

  penantian suatu penyeksaan

pesananpenulisblog : entry agak ganas sebab kelaparan walaupun tengahari tadi sudah makan mcd. tajuk entry agak serius bagi diri si penulis blog. sila baca tanpa perasaan.:p


Wehhh!!!! mana MakPah dan Uncle Bun ni....??? mereka salah naek bus ka??? atau mereka pergi berdating candle light dinner??? atau MakPah pergi ajak Uncle Bun cari powerpuffgurl saya yang xjumpa-jumpa??? tahik kau azriyani! apa kesss asek cakap tahik??? ok! fine! saya sebut najis lepas ni. najis kau azriyani! hahaha....maen-maen! oh! saya sangat risau saat ini....busan juga rasanya bila tinggal berseorangan di rumah pada waktu-waktu begini. sudah tidak suka nak berbuku muka. jemu! muak! nak muntah bila mengadap! lebih suka berbuku lima! dduuussshhh!!!! wachaaaa!!!! ganas itu memang sifat yang termasuk dalam pakej gedik. garang + ganas = gedik! addoooiii....saya tak suka la merepek meraban ni. saya adalah seorang gadis yang sentiasa bercakap perkara yang serius dan mendatangkan manfaat. najis kau azriyani! stop rambling nonsense! cis! cakap omputih! aku nak cari makanan sekarang! sebab aku lapar. tapi makanan sudah abes dimakan oleh anak-anak ayam petang tadi. dan sekarang ibu ayam pula kelaparan. siot punya anak ayam! kok kok kok kokkkkk~~~(ibu ayam mengamuk sebab makanan takde). mungkin tuan kepada ibu ayam ini akan membawa balik bihun hongkong nanti. nyam nyammmm~~~gila ar ibu ayam makan bihun hongkong! kau ada???(gaya bongkak sambil muncung) caner tu??? sudah!



menanti penuh sabar.....sabar separuh dari iman......iman adalah mutiara.....






0 kaseh sayang :