Thursday, June 03, 2010

  TERUJA kuasa 2!


Tiada pekerjaan menarik arini. oleh itu masa dimanfaatkan dengan menukar background blog! tidak berapa gemar akan kaler cekelet....tapi layan jela....zaaassss!!!! sepatotnya arini saya membuat kueh yang bertajuk abok2 tapi daun pisang xde pulek....lupa mau kirim sama itu Uncle Bun masa beliau ke pasar pagi tadi. MakPah asek merengek2 nak kueh abok2, nak kueh abok2. haaiiihhh.....pantang mendengar saya menyebut tentang makanan. beliau mesti akan teringin. sosah3.....ada ke tadi MakPah mengidam nak buka puasa pizza??? adeh! cuba kamu bayangkan siapa lagi gedik sebenarnya? MakPah atau saya??? hukhukhuk.....saya mau saja call pizza tapi beliau xnak pulek. nak makan kat kedai pizza ok. xnak kat umah. demand x MakPah saya? addoooiii....tiba2 datang pulek keanehan beliau ajak saya keluar meronggeng pada hari isnin nanti. huhuhu.....mungkin beliau sudah busan duduk di rumah. ajak tengok wayang xnak pulek. takot telinga pekak. hahaha....lawak juga rupanya MakPah ini. sebenarnya beliau sudah gatai tangan mau kasi keluar sama itu wang bagi derma pada itu cashier2 di angsana. MakPah oh MakPah......

Sabtu ini bermulala cuti sekolah selama 2minggu. kanak2 riang di rumah saya mesti sangat suka membuat sepah & memekak seperti rumah ini mereka yang punya. tetapi yang penting kepala otai bagi segala kenakalan akan duduk senyap kerana beliau akan disunatkan. pendengkian oleh azriyani bunaim akan bermula. kahkahkah......(ketawa syaitan yang direjam!) siap kamu wahai kepala otai kenakalan! selalu loyar buruk sama ini akak yani jelita kan.....nanti siapla kamu akan kudengki! arini saya asek berasa ngantok je. ape kesss??? ngantok seperti saya kepenatan membuat aktiviti yang berfaedah semalam. padahal aktiviti sama saja setiap hari. aish.....penyakit suka tido suda menyerang. mungkin saya kekurangan tido sejak akhir2 ini. ntah apa yang dibuat sampai kurang tido pun xtaula.....(sambil sangap da nak 10kali!). hehehe.....tiba2 saya nak kepo cakap dalam blog saya teruja bff bongok saya da ada blog!!!!!!! cayala! ni yang nak support lebih pada kamu ni. keep it up! teruja juga bilamana beshfwend saya cakap nak buatkan kek untuk saya pada 4julai nanti walaupun beliau belum pandai buat kek! hahaha.....maafla pada kamu kerana saya tergelak kuat pulek. heeee......ish! shopan3.....xpe.....di mana ada kemahuan....di situ ada jalan! apa yang penting? usaha tangga kejayaan! yeah!!! basyah! saya akan tunggu kek kamu itu.;)


luv untuk kawan-kawan saya. 
simpan! paksa juga kamu simpan wpun kamu xnak! lalala~~~






keposungguhsayaini : amat bersyukur kerana dianugerahkan sahabat2 yang besh & selalu memberi semangat kepada saya. terima kasih kawan-kawan....heeeee....^-^

0 kaseh sayang :