Tuesday, June 15, 2010

  fotogenik la sangat! - contest photogenic


Wakakaka.....lihat tajuk entry saja sepertinya rasa ini ketawa kuat-kuat. saya join contest??? memang sudah tiada pekerjaan yang ingin dilakukan! jadinya tangan gatai mahu join ini contest!!!! photogenic contest ok. apa? photogenic??? photogenic kah saya??? oh! mungkin fotosintesis! yeehaaa!!!! suka suki mau join ini contest. kalau menang itu rezeki. kalau kalah itu mungkin saya hanya perasan photogenic! kihkihkih.....mari....mari....mari klik ini link kalau mau join ini contest. silala ikut syarat-syarat yang telah ditetapkan....da nama pun contest kan. mestilah kena ada syarat. wajib ikut ok!


Dan gamba yang telah dipilih oleh saya adalah.......jeng3~~~clap3~~~tadaaaaa~~~~~oh! banyak sungguh bunyi-bunyian.....tuan-tuan & puan-puan.....dipersembahkan..........


adakah saya kelihatan fotogenik di dalam gamba ini??? oh! mungkin. :p kenapa ye saya suka gamba ini? mmmm......sebab......sebab.....sebab........

1) saya kelihatan seperti sangat relax menaiki benda alah binatang ini. boleh posing2 amek gamba lagi. tapi hakikatnya jantung saya berdegup kencang! sangat takot ok! kabel car ni sangat tinggi....(gaya jakun) dahla panjang! abes pekak telinga saya sebab tekanan tinggi. dahla saya memang pekak! tapi jelita......

2) saya suka melihat senyuman saya di dalam gamba ini....sepertinya kelihatan manis....yeee......adik manis.....wakaka....

3) gamba tidaklah chantek tapi saya sepertinya kelihatan jelita. saya shuke!!!!!<3 eeyyuuu~~~prasan!

4) saya rasa inilah gamba saya yang photogenic. ahaks! gamba yang laen semuanya hanyalah senyuman palsu kunun-kunun manis perasan jelita! termasuklah gamba header blog ini! hahaha..... 


eh! lupa pulek saya kena tag 3orang kawan saya :



tapi contest ini akan ditutup pada pukul 12 malam ini...sepatotnya pada 30 JUN. tapi tuan punya blog tersebut sudah forward itu tarikh daaa......cepat! cepat! selagi masa masih ada!!!!! masa itu emas!




first time saya join benda-benda sebegini. ini adalah kerana saya sudah tiada pekerjaan!!!!! saja suka-suki perasan photogenic.;)





1 kaseh sayang :

IzzaH si pari pari said...

hi there..
jln2 rumah awak~~~
nice (^_^)