Thursday, May 20, 2010

  JAKUN


Tiba-tiba saya amat JAKUN melihat ini!!!!!!

jakun saya sampai nak bukak pun xreti! terkial2.
havoc ok kad jemputan kawen di atas. exclusive!
buat baling anjing pun conform anjing terkejut ada kad kawen yang keras camni.hahaha....



Tapi saya lebih jakun & taksub melihat present besar ini. apakah di dalamnya???

set comforter & bedsheet yang serius chantek. i loike!<3
inila present kawen yang saya juga mahukannya nanti!!!! 

nak jugak tunjuk suka menggedik dengan kamera cikai saya.huhuhu....


Dan bakal melalui detik-detik indah wekend nanti adalah dea yang di bawah ini.
hope she will be happy with her marriage. she's the first one of my bestfrend yang melangkah ke alam perkongsian hidup adam & hawa....after this? maybe either one of the gurl above. tapi bukan aku. ceh! mcm tajuk lagu pulek. saya rasa saya nak buat pekerjaan barula. mengumpul kad kawen sahabat2. boleh gitu??? bleh bha kalo kau.....ahaks!

my beshfwend since primary school. seriously she very kind person & kadang2 sengal.hahaha....
sesukati ckp orang sengal. but, I love her so much!<3<3<3





hatiberkatakata : apsal mcm berdebar2 je hati ni? nak test undang2 je kot esok. berdebar mcm nak test JPJ plak. giler sengal prasaan aku ni. mungkin sebab ade markah lulus kot...nampak mcm kacang tapi kalo kacang tersebut digoreng hingga hangus....abeslah kuah kacang saya pahit xsedap nak mkn ngan nasi impit! tiba2 mcm sedap je.....nyam3...mengarut lagi!haaaiiihhh.....

0 kaseh sayang :