Saturday, January 16, 2010

  Aku Tak Tipu Wei.....

Mlm td aku telah bermimpi suatu perkara yg takdela jakun sgt kot kalau nak citer. Tp yg aku marah sgt apesal sampai masuk dlm mimpi ni??? Takkan nak suh aku gi buat benda tu kot arini….?alasan smata2! Aku bermimpi……Aku bermimpi….. Aku bermimpi……Aku gi mkn pizza!!!!!!!!!!!! Tp pizza tu punyela liat. Cheese dea aku tarik2 guna gigi harimau aku ni xputus2!hahahaha……Sampai skt pipi aku duk nganga2 nak putuskan cheese pizza. Tgh nak gigit2 cheese bg putus tetiba aku dgr lagu Mawi ft KRU. ‘SUJUD’. Tersedar aku dr keletihan menggigit pizza. Tgk jam da pukul 5.50. Patotla ada lagu tersebut. Alarm bangun suh berSUJUD menyembah YANG ESA. Tp yg tragisnya mimpi tersebut……..bantal ekzotik aku abis basah sebab aku gigit!cis! ci**ka punya mimpi! Ape kejadah mimpi camni masuk dlm tido nyenyakku??? Xkan nak suh aku gi mkn pizza yg baru bukak kt Samarahan kot….???hehehe…..Yg menjadi bayangan skrg adalah bagaimana rupa AZRIYANI BUNAIM menggigit bantal dgn muka yg tergeliat senget benget semasa tido ek? Ceh! Huduh Nauzubillah! Nsb baek bantal ekzotik aku tu xkoyak. Kalo koyak…..siap aku serang org pizza arini gak! Suh dea jahit bantal aku. Xde kena mengena! Haaaiihhh…..Pizza2…..Nsb baek aku mimpi ko. Kalo aku mimpi mkn Johnny's…..Berlinang2 air liur aku keluar…..Mane aku nak cari Johnny’s kat Swak ni bai….? Xkan nak suh mak aku pos Johnny’s pulek. Mmg mintak blawan tinju pree2 je ngan mak aku.huhuhu….Sumpah! Aku xnak mimpi camni lg. Aku nak mimpi……..Mimpi Majnun.ahaks!lalalala……







Ilmu alam : Laen kali sbelum tido bace doa mkn.....kalo mimpi tgh mkn xdela susah sgt ko nak mkn mknn tersebut...berkat.....Alhamdulillah.

0 kaseh sayang :