Saturday, January 09, 2010

  Kene ade TAJUK ke???

Fuh!pagi2 je da gi aerobik.mcm xcaye je azriyani gi turun aerobik.wakakaka....gara2 cop kolej la ni.tetibe je aku join gak sekretariat sukan.xpenah2 aku nk bersukan.huduh je gupenye nnt.hahaha....argh!peduli ape saye.yg penting pasni xdela kene bt rayuan nk duk kolej.huhuhu.....insap sudeh....ape pekerjaan utk arini?yeah!!!!!kuar bsame teman2.teman2 ape?teman2 wanita.ahaks!nak gi tgk midnite muvi.layan.....ntah citer ape diorg nk tgk.aku xkisah.yg penting bkn yg agk mengarut2.pasni tiada lg kuar bertiga2.aku da settlekan semuanye smlm.dea sedih @ gundah @ rase nk sekel aku....aku xkisah.yg penting its over.hope diorg hepi forever.aku xksh...prasaan aku sendiri biar aku yg bubuh gamat.hukhukhuk...asik xkisah je.bile mse aku nk kisah????thhheeeetttt!!!!!!!!!!!!zzzzzzZZZZZ mcm tergantung je post aku ni.mls nk smbung....tp still nak post gak.kegedikkan mmg slalu begini.