Monday, January 18, 2010

  MACAM2 azriyani

Di suatu ptg aku telah pergi ke psar mlm. Aku nak beli air katira tp xde. Aku pun belila air cendol & keropok gian. Pergghh! Nikmat giler sampai terangkat tulang rusuk aku sepertinya telah berjumpa ngan a.d.a.m. yg ditakdirkan.hehehe…Tiba2….(gaye bsemangat bciter)ntah ade penculik mane dtg nak culik aku. Apehal ko nak culik2 aku ni??? Yg hebatnya laki2 tersebut berjaya mendukung aku yg bratnya adalah……theeettt!!!!!! Kamu mesti kepo nak tau kn?hukhukhuk….Tp tetiba aku sampai kt Mahkamah Juvana. Dlm court 2 mcm ade byk kaunter utk bicarakan kes2 remaja & aku rase kanak2 lg ramai buat hal gangster. Kaunter dlm court 2 ade byk mcm kaunter buat IC kt Jab. Pendftrn! Ape kejadah la court 2 ade byk kaunter. Pelik bebenor.

Tp tetiba aku naek bus yg dipandu oleh seorg makcik yg cara pemanduannya seperti beliau suda byk amal nak msuk dlm.huh. Bus teramatla kokak sampai tayar mcm nak tercabut di saat bus membelok. Dan2 pas turun bus aku gi balai polis. Aku seperti telah diburu oleh org2 jahat yg aku pun xtau mereka2 nak ape. Tp yg paling aku ingat….ade sorang muka polis dlm 2….mak oi! Kacak hingga buat aku tersentak! Dah pukul 10!!!!!!!!!!!!!!! Klas data struc kul 10! Sepantas kilat fikiran aku ckp xpela arini kite cuti. Lgpun hujan agak lebat ni. Alasan!hahahaha…badigol punye AZRIYANI! Data struc oi! Bkn klas Bahasa & Masyarakat ko nak skip2.huhuhu…..tetapi ade perkara yg memusykilkan akal fikiran aku di saat ini. Naper aku mimpi cam 2 ek? Spjg aku bernafas di cni….aku blum pernah mimpi benda2 yg mengarut lg merungsingkan akal fikiran. Ala….agknye sbb tido pas subuh kot…2la ko….(saje sedapkan ati). Tp kalo idup realiti aku jumpe mamat polis yg kacak itu…serius aku ingat wajah dea. Mmg melekat wajah mamat tersebut dlm akal fikiran aku ni wpun hanye mimpi! Mmg a.d.a.m. aku la kalo dunia realiti aku jumpa dea.hahaha….Mudah2an xdela benda2 pelik berlaku. Mudah2an semuanya baek2 saja…..amiiinnn…….



Pemberitahuan : Dahla x gi klas. Pastu bersenang lenang update blog dlm bilik. Cis! Mmg nak kene hempuk pompuan ni.hukhukhuk….

2 kaseh sayang :

zalin said...

meh aku tolong hempukkan..hope ko jumpe A.D.A.M ko tu..

PenCerita AZRIYANI said...

hukhukhuk...ko mmg ske kn nak hempuk2 aku...dduusshhh!!!!adam aku?heee...cari org name adam pn ok gak.ko ade kwn name adam?hahaha...