Wednesday, January 06, 2010

  Akhirnya....

Assalamualaikum!!!!!!!!!akhirnye.....kembali semula aku kpd blog ini setelah sekian lama kutinggalkan.ahaks!nsb baek dpt tenet.kalo tenet pun giler mesti lg berkurun lama aku xupdate blog.tp bile da lame xupdate ni mcm da mls pulek nak membebel byk2 dlm blog.mcm xcaye je aku mls nk bebel byk2 dlm blog.hahaha.....:p baru 2ari sampai kt unimas.tp aku rase mcm2 benda malang jd dlm 2ari ni.huhuhuhu....ngan pintu stor xdpt dibukak2.ngan tetibe penyakit gatal kulit dtg.huh.yg pintu stor 2 berejam aku ketuk pakai hammer sampai hammer punye handle 2 patah!tp berbekalkan azam yg gigih lagi cekal...akhirnye dpt gak aku bukak.hehehehe....2la....len X kalo nak buat jahat tp xpro xyahla nk buat.....:p hamek pdn muke aku sendiri yg susah!benda kdua yg aku malang sampai unimas ni tetibe mendapat penyakit kulit.hahahaha.....hama2 yg tidak dpt dilihat oleh mata kasar telah menerjah masuk ke kulit aku.huh!gi klas da mcm beruk.lec duk bebel kt dpn aku kt blakang duk tergaru sane cni.tensen sungguh!kalo gatal je xpe.ni ngan kulit merah2 da mcm.....eeeee.....aku pun geli!hahaha....yg lg membengangkan adalah tetibe ngan muke2 aku skali naek merah. org tgk pun takot.huhuhu....apelg!!!!!arini x gi klas la.hehehe....gi klinik u dpt ubt pil je.tp pas abis klas smlm trus gi farmasi cari krim n sabun dettol.tetibe nampak dettol disinfectant spray. mahal xmahal aku beli je.yg penting bilik aku xde bakteria2 yg mengganggu konsentrasi idup aku.hahahaha.....

Blk je dr farmasi smlm trus bersihkan bilik baru!!!!!almaklumla....dpt bilik single...sgt ske.hehehehe....apelg.trus membersihkan bilik bg bersih dr segala bakteria yg buat kulit aku jd huduh!cis!makin bermaharaja lela pulek bdn aku naek merah2 bile aku kemas.tp yg penting segalanye bersih!siap je kemas trus mandi pakai air panas bg segale kuman ilang.hahaha....berjanggut aku nk masak air.jug kettle dahla kecik!pas mandi,solat trus msk megi sbb lapar terlampau banget.smlm klas full ngan gi settlekan ptptn sampai aku lupe aku xmkn pape dr pg.ptotla lapar smcm.tp hebatnye saye xmkn 1ari...hahahaha....kalo kt umah asik mkn je.kt cni aku tdak mementingkan pemakanan.hahahaha....bleh caye ke?:p baru2 blk cni mmg xkisah psl mkn sbb emosi xdpt tinggalkan umah masih bertakhta.sob3....tp kalo da sbulan nnt keje aku asik gi mkn je sbb da lupe umah.hahahaha.....ape aku nak buat arini ek?kene basuh baju yg sgt byk n bed sheet n blanket yg da tercemar ngan bakteria pdhl aku bru bwk dr umah.mls sungguh!nak htr dobi mcm melampau sgt pulek.basuh pkai mesin jela.mintak2 la arini xujan.kalo ujan?rahmat...hehehe...tetibe teringat kwn aku name rahmat mase kt poly.hahahaha.....anis dilarang mengomen ape2.lalalala.....smoge arini penyakit gatal2 ilang.hahaha....adios!




0 kaseh sayang :