Thursday, January 14, 2010

  SHOULD I?

PERLUKAH aku meng ’ON’  kembali  facebook  yg da lame aku  ‘OFF’ ??? tetiba tringat smlm presiden Kelab Tut suh join Club Tut U kat  facebook  utk information every week. Haaaaiiiihhhh…..hati masih membeku keras nak  ‘ON’  blk  facebook . Jikalau kalian menyayangi saye…..silala berikan hujah2 yg bernas agr saye dpt mbuat keputusan ngan hati yg gumbire.ahaks! Ade ke org syg aku?ops! Ade gak ke org bace blog aku?theeetttt!!!!!!!



8 kaseh sayang :

PenCerita AZRIYANI said...

LALALALA.....

zalin said...

hahaha..on jela..

PenCerita AZRIYANI said...

mmmm....kalo aku on ade dpt hadiah x?hahaha....

zalin said...

nk hadiah,mintak ar pakwe ko..haha..

PenCerita AZRIYANI said...

bf aku?uh!saye ade bf ke?mungkin kene bt 1post utk dibincangkan samada saye ade bf ke x.lalalala....

afendi said...

perlu kot...skrg semuanya fb ni...tp kena beware la...jgn leka sudah...huhu

Imaan raikiri said...

kekalkan blog je yani..

PenCerita AZRIYANI said...

yeah!!!blog akn tetap aku kekalkan.fb?masih termangu2.huhuhu...