Wednesday, September 29, 2010

  3 SERANGKAI


kenapa kamu semakin hitam ? hitam ? hitam sangat ka muka saya ??? lagi teruk bila berurusan orang tengok IC dan cakap kenapa sekarang semakin hitam ??? ish ! kepo tau ! kamu siapa nak cakap saya semakin hitam ? dahla tak kenal . sesukati je nak cakap saya kelihatan lebih hitam berbanding di dalam IC . itu lighting effect lebih ok . ok ! fine ! nanti saya pergi buat facial . waka . waka . eh . eh .


menci tau bila jumpa orang je mesti akan cakap saya semakin hitam . biasa la . i kan tinggal kat obersea . cuaca laen dari semenanjung . ditambah dengan i terlalu aktip berjalan di tengah panas . pakai payung pun tak membantu tau . nanti kalau i semakin putih pelik pulak kan . da nanti MakPah ingat saya tak pergi kelas asek menjanguk jaga kulit taknak bagi hitam .


saya hitam pun orang sibuk . saya baru hitam sikit . bukan hitam legam pun . hitam kan manis. hitam kan menawan . ada orang cakap putih menawan ? ada orang cakap putih manis ? har . har . har . nanti kalau saya putih kamu cakap saya putih bedak & krim tebal 2inci pulak kan . ini namanya kechantekan asli . hitam . ok what . har . har . har .


tengok cheryl samad . cun je . manis je . tengok nabila huda . comey je . maknanya ? saya ? malas nak bongkak sangat . berdosa . bukan sifat seorang jelita . kepada gadis-gadis di luar sana yang sama seperti saya . kamu memang chantek walaupun kamu kurang cerah . serius . saya tak tipu . tapi saja sedapkan hati . :p 


cheryl samad yang cun !


nabila huda yang comey !

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

..........

tadaaaaaaaaaaa

yani si gadis jelita !!!!! hak . hak . hak . taknak cakap haktuih ! kalau da jelita mestila kena shopan . ye tak ?






tolongla ! tolongla baca entry ini dengan perasaan senang hati . bukan perasaan susah hati melihat saya begini . ;)


0 kaseh sayang :