Wednesday, September 22, 2010

  berita JAM 6

eh ! saya sudah menjejakkan kaki ke sarawak kembali . naek saja belon pada petang semalam.....di dalam kepala sudah terbayang-bayang , teringat-ingat , terngigau-ngigau kerja yang banyak sedang menanti untuk disiapkan . bagaikan mimpi ngeri kerja-kerja itu . kerja memang suka saya . tapi saya tidak suka akan kerja . ok . mengeluh tidak akan mendatangkan apa-apa faedah . 


next ! esok ada test . tapi azriyani bunaim masih belum menyiapkan peluru berpandu beliau untuk pergi menembak pada esok hari . kali ini kalau tersalah tembak.....memang buruk padahnya . esimen . test . wah ! saya memang suka . suka sangat tau . suka maen-maen ! 


tiba-tiba sabtu ini azriyani bunaim akan melibatkan diri dalam sebuah program iaitu program 1MALAYSIA . pakai chantek-chantek laen dari yang biasa sebab nak kena naek stage jadi gadis dulang ! ha . ha . ha . ha . naek stage jalan shopan-shopan control kunun-kunun ayu chantek ! memang ! memang ini yang saya sedang cuba jadi ! T A T A T A T A H I K kambing kecik bulat-bulat !


terlupa . terima kaseh ya hazi farhana kerana bagi saya kenyang dengan sumbat perut kempis saya dengan johnny's walaupun mood saya agak gila meroyan pada malam itu . tapi kasut konvo kamu memang chantek . boleh sama tinggi dengan saya . tapi masih tidak boleh kalahkan qebal kamu . :p 


suka sangat . suka sangat bergamba !

pilih-pilih....banyak sangat kasut tinggi . naseb baek sayataksukakasuttinggi . 
nafsu untuk jatuh chenta membeli kasut tinggi telah kurang di situ . hehehe....




1 kaseh sayang :

Afendi Othman said...

pakai spec..hehehe...kisah satu masa dulu