Thursday, September 23, 2010

  jaoh di MATA dekat di HATI


ku akan selalu menjadi bintangmu . menerangi gelap dan mimpimu . aku setia di sini mengusap tangismu . menemani sunyi di hatimu . bila kau jauh . aku selalu rindu . bila kau ada . hati kan berbunga .


eh eh . telefon bimbit saya ada garisan khatulistiwa . dulu pendek . tapi sekarang suda panjang . pasni mesti akan ada garisan kutub utara , kutub selatan atau garisan penamat ! theeetttt!!!!! garisan penamat itu tandanya saya akan ke kedai membeli telefon bimbit touch pad ! touch pad ??? touch p a d a n  m u k a saya sebab hanya membiarkan jijah membalingnya dengan sesuka hati pada hari raya lalu . ucu s a a a a a yang jijah ! s a a a yang juga pada umi jijah ! :p


atuk ! atuk ! atuk ! (nada pelat) budak yang dulu takot dengan atok tetapi telah menjadi kamcing dengan atoknya sejak raya lalu . ucu ? kamcing hanya untuk mencari gadoh ! aksi budak ini bukan dibuat-buat . tapi dea memang begini ! mungkin genetik ganas dari uminya aka akak kepada abang saya . ha . ha . ha .
  



0 kaseh sayang :