Wednesday, September 29, 2010

  chanteknyeeeee saya hari ni....


hari ini sudah tidak marah . sebab semuanya sudah baek-baek saja . dea cakap jangan dengar apa orang laen cakap . dea cakap hanya kita yang tentukan apa yang kita mau dalam hidup kita . dea cakap saya chantek . dea cakap saya jelita . dea cakap saya comey. hak . hak . hak . haktuih ! tiada maksud apa-apa ok DEA di sini . dea itu adalah hati saya . hati yang ada dalam badan saya . yang tak boleh nampak dengan mata . tapi boleh nampak dengan rasa . wah ! semakin berfalsafah ! hebat tak saya ? hebat tak ? hebat tak ???


minggu ini ada banyak kerja sekolah yang perlu dihantar . tapi hari ini rasa seperti tidak tahu ingin membuat apa . tengok . tidak tahu juga apa yang ingin ditulis di dalam blog . tapi kalau tak tulis nanti ada orang rindu pada tulisan saya . ahaks ! kamu kena sedar . sedar ? eh ! bukan . perkataan yang lebih sesuai adalah tahu . 1 sifat yang sedang menular dalam diri saya kini adalah suka ferasan ! tapi saya tak menyusahkan kamu kan ? tak kan ? tak kan ? kalau kamu suka kamu baca . kalau kamu rasa nak muntah baca entry saya . silakan . kadang-kadang muntah itu bagus untuk membersihkan perut kamu . :p


saya nak cakap . MakPah dah lama tak menelefon saya . adakah beliau betul-betul amat marah kepada saya akan kehilangan gelang emas itu ? atau beliau sangat sibuk dengan marhaban ? atau beliau amat sibuk dengan kerja sebagai seorang surirumah tangga yang perfect ? ish ! kenapa tidak saya saja yang menelefon beliau ? kerana saya penakot . bukan . bukan . kerana saya kalau dimarah hanya akan diam . eh . eh . yeke ? ok . nanti saya menelefon MakPah . bila ? nanti . nanti tu bila ? malam ini . ok . janji . ;)


tengah-tengah puasa ni tengok cornflakes madu buduh-buduh pun boleh tertelan air liur . 
aish... tak senonoh tau yani jelita ni . kamu pun terliur kan tengok gamba ni..... har . har . har .




motif gamba : saja nak berlagak dengan kamu bahawasanya saya pandai buat cornflakes madu yang buduh-buduh tapi lazat ! hanya cornflakes madu resepi MakPah je yang saya makan. sebab saya pergi rumah orang semua cornflakes madu dea pelik ! tak shedap ! ish ! berdosa tau mengumpat kueh raya rumah orang tak shedap . mintak ampun......^-^


sila abaikan tajuk entry yang macam ferasan tambah gedik bahkan seperti mau mintak kaki !


0 kaseh sayang :