Wednesday, September 01, 2010

  lagi lagi KAU!



ini adalah sebuah kisah benar yang perlu dijadikan iktibar. tolong jangan tiru aksi ini di kolej, kamsis, atau di asrama kamu. kebarangkalian untuk kamu dimaki hamun tanpa kamu sedari jika kamu membuat perkara ini adalah sangat besar dan boleh mencapai nilai infinity!



Tertidur selepas solat Maghrib. mamai. teringat ada baju yang perlu disidai. saat menyidai baju. tiba-tiba teringat akan kain. kelmarin seperti ada menyidai kain batik yang MakPah bagi. tapi kenapa semasa aku lipat baju semalam seperti tiada melipat kain batik??? kembali ke dalam bilik melihat almari. penyakit lupa ingatan aku semakin serius. kelmarin hilang baru sekarang aku perasan. ok! fine! title kau semakin tinggi ya wahai si pengambil baju. sekarang sudah menjadi SI PENGAMBIL KAIN BAJU! kain batik pun takkan kau nak amek baiiii??? nak kata chantek. aku tengok biasa. mungkin aku bukan jenis yang menghargai seni batik.ha.ha.ha....entah tang mana yang kau berkenan aku pun tak taula! tapi sampai hati kau amek kain batik MakPah bagi pada aku??? macam T A H I K la kau kan. oh! aku perlu mencari alternatif untuk memastikan keadaan ini tidak berterusan!  terima kaseh ya wahai SI PENGAMBIL KAIN BAJU kerana sangat berminat dengan apa yang aku pakai. aku sangat berharap kau takkan dinaikkan pangkat lagi oleh aku menjadi SI PENGAMBIL KAIN BAJU DALAM @ KURUNG selepas ini! 






2 kaseh sayang :

ajiebanana said...

wakakaka!!!!dia da habis idea tu yani nk amek pe..kekekeke!!! lawak gler....

genetik B&M said...

ceh! awk ske ea kain batik makpah kena curi....hahahaha....