Thursday, September 02, 2010

  salahkah aku.....


airport. hujan. seorang sahabat sudah pulang menemui keluarga tersayang. sayu melihat kapal terbang. tapi hati tidak teruja. tidak melonjak ingin pulang seperti selalu. aku takot. takot untuk berdepan dengan MakPah. takot beliau dapat membaca hati ini. riak wajah ini. aku pulang untuk melihat beliau gembira. bukan pulang dengan membuat beliau melihat diri aku yang begini. aku perlu menyelesaikan semua ini. walau apapun terjadi aku perlu menyelesaikan semua ini dengan diri aku sendiri. semoga aku dipermudahkan dengan semua ini. jika aku perlu berlutut untuk memohon maaf dengan semua ini.....aku akan lakukan. agar semua hati menjadi senang. tiada lagi perasaan tidak enak seperti itu. hanya kekuatan yang aku perlukan. aku bukan menagih apa-apa. tetapi aku hanya ingin semua ini berakhir dengan suatu kebaekan. semoga Allah mempermudahkan segala urusan aku. amin......




maaf. aku emosi lagi. tapi jika memang aku yang bersalah dengan semua ini.....aku mohon maaf. ini hutang yang perlu aku bayar. tidak mahu melihat orang laen menitiskan airmata kerana aku. aku sudah tidak pernah berperasaan lagi. sudah aku redhakan apa yang terjadi. sudah aku pulangkan semuanya....maaf dari aku untuk kamu. 


0 kaseh sayang :